Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe dan klein taartje. Kan je nadien nog opeten als het eetbaar is.
je hoeft het niet zelf op te eten he
Weet ik maar voor wanneer moet het af zijn dan
.Dit weekend bakken en zondagavond 20u00 einde.
Stemmen moet ik nog kijken welke manier en hoeveel dagen.
Mooie pannenkoekentaart! Hoef je niet veel aan te passen op je normale voorkeuren.
Hmmmm goed idee 😊 misschien pak ik dan wel een stukje in plaats van meer aardappelen in de avond 🤣🤣Mooie pannenkoekentaart! Hoef je niet veel aan te passen op je normale voorkeuren.
Stem ff in de peiling en dan voeg ik je toe.
Ik wil wel komen uitleggen waarom doping gebruik echt niet kan!Is het een idee om enkele leden de boot te laten doen?
Dan moeten we wel zeker zijn dat ze de zaak niet trollen 😄
Ik wil wel komen uitleggen waarom doping gebruik echt niet kan!
Hebben ze geen doping voor nodig. Kut sport.Verpest echt het wielrennen al die doping, je hebt gelijk.
Er wordt enorm gebruikt, ook op het niveau waarop ik zelf fietste.
Zondag al? Zit in haarlem met de vrouw bij haar ouders heel dit weekend.5 deelnemers momenteel, 6 als @Seth_Fit in de peiling even stemt.
Je kan al beginnen bakken en dan een topic openen in deze sectie. Daarin kan je de foto's of filmpjes plaatsen van het bakproces en het resultaat, alsook de ingrediënten, methode en verhoudingen. Maak zeker ook een foto van de binnenkant! Plaats dit allemaal in het eerste bericht.
Tot zondag 20u en daarna kunnen de leden stemmen.
Kan het nog verlengen moest het zijn.Zondag al? Zit in haarlem met de vrouw bij haar ouders heel dit weekend.
Dat word krap zal proberen zondag wat te versieren als ik weer thuis kom.
Dat zou top zijn.