XXL Nutrition

DBB Contest 2005 - gesponsord door XXL Nutrition - Breng nu je stem uit!

Bezoekers in dit topic

Daarom zouden gelijke poses en vermelding van stats wel eerlijker en leuker zijn denk
 
big kelvin zei:
ik vind tito toch de beste eruit eerlijk gezegt

Hij is goed maar haalt het bij lange na niet bij Barman Imo.... :cool:
 
impuls zei:
Hij is goed maar haalt het bij lange na niet bij Barman Imo.... :cool:
dat klopt hij heeft niet zoveel massa maar wel droger zoals ik al eerder zij als hij dit percentage aan vet vasthoud en 6kg wint wint hij de contest unaniem.
 
IKKE zei:
Daarom zouden gelijke poses en vermelding van stats wel eerlijker en leuker zijn denk
Inderdaad maar volgens mij wordt het dan nóg een stuk moeilijker om kandidaten te vinden...
 
Ik ben voor Xtreme. Ik vind z'n rug, borst en armen mooier, en ik vind Tito een beetje té droog. Tito is natuurlijk vet gespierd, chapeau! Maar ik ga voor Xtreme.
 
Bicep_blitz heeft meerder deelnemers waaronder: Moob, frenkpie en mij een 1 gegeven.. Kan er iets aan gedaan worden?
 
Laatst bewerkt:
MartiNs zei:
Bicep_blitz heeft meerder deelnemers waaronder: Moob, frenkpie en mij een 1 gegeven.. Kan er iets aan gedaan worden?

Mij ook! Maak je niet druk, doe ik ook niet meer ;) :D
 
Ik zag het net ja... erg stoer van Biceps_blitz he. :rolleyes:

Maak je niet druk om haters. :cool:

:D
 
Of hij heeft zich net als PeterV vergist en hebben we allemaal eigenlijk een tien van em gekregen :D
 
Hellaas dat het zo kan lopen kunnen die mensen niet gebant worden ofzo.
 
Roy zei:
Mij ook! Maak je niet druk, doe ik ook niet meer ;) :D

Volgens mij ben jij bicep_blitz en probeer je de concurrentie uit te schakelen :D
 
Ja ik heb dus ook een 1 gekregen. Kan die eruit gehaald worden? thnx :)
 
ik vind dat de ops gewoon moeten kiezen wie zouden moeten winnen, ik denk dat dat ehet eelijkste is omdat er is te veel vriendjes politiek want er moet niet alleen naar massa worden gekeken ook na wat hij er voor heeft moeten doen en hoelang hij erover heeft gedaan. , en als de ops kiezen worden er ook niet door *** 1en gegeven
 
Frenkpie zei:
Ja ik heb dus ook een 1 gekregen. Kan die eruit gehaald worden? thnx :)

Oh heb ik jou ook een 1 gegeven? :D
 
Tss wat een stakker zeg, die bicep_blitz. Ik denk dat er sowiezo aan het eind van de contest nog ff naar alle cijfers gekeken moet worden. Ik al eerder 3en enzo voorbij zien komen, en niemand van de deelnemers hier verdient een zware onvoldoende lijkt me.
 
Ik vind dat niemand daar onder de 5 verdiend.Een 5 krijgen ze van mij al alleen omdat ze daar staan.En voor de rest tito rules ik vind dit een wedstijd tussen tito en extreme body en op de derde plaats g-men.Die overigens slim is geweest met een zwart wit foto waardoor de lijnen er beter uitkomen.Mijn top 3 is
1.Tito Raymond(gewoon super droog en ja iets meer massa en perfect zwaar goed)
2.Extreme body (die massa is gewoon goed met zijn lengte)
3.G-men(ook een goed figuur)
Dat was mijn persoonlijke top drie de rest heb ik ook al geplaatst
4.Zelda(goed man je bent al lang en massa had iets droger gemogen)
5.Lowrider(nice traps man)
6.Roy(goed man dat je het gewoon nog eens probeert)
7.MartinS(wil je de volgende x een paar poses aanemen)
8.Bur(jammer van het slechte licht)
9.Frenkpie(het is dat ik je in de gym zie je hebt betere poses echt je had je benen moeten gebruiken)
10.Moob(nice back goed droog)
Dat was de top 10 van mij ik wil het leuk houden de rest heb ik op een gedeelde 11de plaats.Ik hoop dat mensen dit ook in hun beoordeeling willen meenemen kijk niet naar wie het is maar naar zijn fysiek en wat diegenen ervoor heeft moeten doen.Want anders had ik frenk wel op de eerste plek gezet.
 
kunnen mijn 1en en 2en en 3en ook worden verwijdert want dat slaat natuurlijk nergens op he.

kan dat op's ???
kan ik prive bericht daarover ontvangen?
 
Op het einde van de contest wordt alles nagekeken en cijfers die gewoon geplaatst zijn om te stoken worden weggehaalt.

verder kunnen de jury/mods nog een en ander bepalen maar normaal veranderd er niets of weinig als de cijfers kloppen.
 
Back
Naar boven