Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben je nr.10
Openen van contestlog wacht ik nog even mee, de boel gaat toch 1 juni pas van start...

Zat nog te twijfelen, maar vond voorgaande edities erg leuk en moet zeggen dat er wat mensen zijn die me hebben overtuigd mee te doen...
Zat nog te twijfelen, maar vond voorgaande edities erg leuk en moet zeggen dat er wat mensen zijn die me hebben overtuigd mee te doen...

okee, i'm in!
Ik heb geen idee of ik dicht bij mijn doelen in de buurt kom, maar im gonna try![]()

Ik ga ook meedoen. Ik heb zojuist geregistreerd... Ik ben momenteel nog met vakantie... Maar zodra ik terug ben zal ik me ook ff voorstellen.
ik was vorig jaar net te laat om me in te schrijven, dus gaan we er dit jaar voor.
Een echte missbeachproof zal niet lukken.. Maar beachproofer dan het het nu is wordt het zeker.
Een begin foto hoeft niet gelijk op het begin, denk ik. Wat zou hiervan het voordeel zijn? Om nep-accounts te voorkomen?
-Leon
...
dat de voor en na foto per persoon in dezelfde houding (of pose) moet zijn.
...
Oh zo sorry, haha. Ik las het inderdaad verkeerd. Dat is misschien wel een goed idee, maar misschien dat men op het begin op 1 pose er goed uitziet en vervolgens na 8 weken een andere pose leuker vind.

Ik raad alleen aan om voor het effect 2 before en 2 after te doen. Verder vind ik de regels ook duidelijk omschreven en zijn de meeste deelneemsters wel bekend bij mij. Ik kan moeilijk allemaal extra hordes nemen om te voorkomen dat de dames de regels niet lezen. Het is natuurlijk ook een klein beetje eigen verantwoordelijkheid. Maar ik snap je punt, het is inderdaad erg jammer dat er bij de mannen al een nep-persoon zat. 
Zoveel op- en aanmerkingen lijken mij een goede reden om ook mee te doen?
"

Hierom![]()
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=276345
Nee even serieus, vorig jaar had ik bijvoorbeeld ook meiden die me eerst foto's stuurden zonder blaadje waarop DBB stond, en nadat ik ze om een nieuwe foto inclusief blaadje vroeg, stuurden ze me een foto waarop ze zelf een plaatje hadden gephotoshopt ipv een echt blaadje.
Daarbij, als de deelneemsters hun begin-foto niet meteen aan het begin van de contest naar jou toe hoeven te sturen, en ze hebben dan een foto gemaakt die niet aan de regels voldoet (bijvoorbeeld toch het blaadje met DBB vergeten, of het is geen full body foto), dan kunnen ze niet even terug in de tijd om een nieuwe foto te maken. En als jij de foto meteen kan checken, dan hebben ze nog de tijd om een nieuwe, goede foto te maken mocht dat nodig zijn.
Trust me, ik heb vorig jaar om heel veel nieuwe foto's moeten vragen om exact die twee redenen. Je kan natuurlijk zeggen dikke pech als je foto niet goed is, maar het is wel sneu als ze de hele contest periode mee hebben gedaan, en ze mogen dan hun begin-foto niet gebruiken omdat hij niet goed is.
Daar zijn dan toch nog 2 foto's voor over, er mogen immers 4 foto's in de collage.
Zo, nu heb ik m'n 2 centen gegegeven, verder ga ik niet meer 'zeuren'![]()
maar daardoor bleef de sfeer juist heel goed. Ik kan me nog herinneren dat vele dames ( ik zelf ook
) echt perongeluk het briefje met daarop dbb contest 2010 vergeten waren, en dus ' gewoon' een nieuwe foto hebben gemaakt omdat nu eenmaal de duidelijke regels waren.