XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin

steensteen
gaat elke keer blind mee op alles, geeft nauwelijks argumenten

ideale wolf positie

steensteen ik ga met je mee daffy

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

wacht wat, tremendes bedoel ik

Bedankt voor de vele steunbetuigingen, ik zit nu lekker te chillen in Asgard, all good

steensteen

sorry steenbroeder

steensteen

wollah willen jullie printscreen van mijn onschuld (no homo)

Dat mag zeker niet want oneerlijk enzo

op een schaal van burger tot burger ben ik echt een burger, stelletje ongelovigen

ik ga toch voor tremendes

Een van de twee is sowieso een wolf. Ben benieuwd naar het verhaal.

Ik ben het niet dus dat maakt tremendes de wolf dan

Grappig dat zo'n verzinsel van stefanovich zoveel mensen mee krijgt. Jullie zullen wel zien, maakt niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 5 en nacht 6 in 1 :O

Een korte maar vrij eenzijdige dag vol met burgers die de hint verkeerd ingeschat hebben. Alleen de burgemeester en een klein groepje andere sloegen een andere kant op dan de massa van yoloville.

Het overgebleven meisje doolde nog over straat en wist niet wat ze met haar niet relevante hints aanmoest en riep maar wat in het rond wat de dood veroorzaakte van onze grote geliefde kale leider. Arme Trem :(

De jager bracht hem het altaar op waar hij Trem ging opofferen aan hun goden. Toevallig allemaal grote bebaarde goden ineens door het nieuwe leiderschap van de burgemeester. Niet iedereen was het daarmee eens. Maar men moest immers wat eren.

De jager hief zijn bijl hoog boven het hoofd en sloeg toe, nog voor het toeslaan had 1 van de wolven hem van een afstandje kunnen bekogelen met een minuscule steen. Haast niet te zien maar daardoor viel de jager/beul van het hoge platform samen met trem aan zijn bijl de diepte in. Trem nog wat doder en de jager ook overleden voordat hij iets kon betekenen deze nacht.

Tremendes is dood
Hij was burger

De jager is dood
Rockofages was de jager

I wanna tell you how it's gonna be
You're gonna give your love to me
Love that lasts more than one day
Well love is love and not fade awa
y​

Nu is er vrij spel in het dorp van burgemeester Diaephi de eerste en vermoedelijk de laatste. Er kan weer gestemd worden tot 20.00 19-11-2014, kan eventueel voorstellen dat bij een voortijdige uitslag van de stemming ik eerder een verhaal kan schrijven en zo 2 dagen en nachten kan doen in 1 reguliere dag als daar de behoefte aan is.

Laatst bewerkt:
Told you so losers..

Nu weten jullie wel wie je moet hebben toch?

Hoeveel wolven zijn er nog?

de hint in het verhaal is wel erg duidelijk

steensteen

Terug
Naar boven