- Waardering
- 673
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat ik de laatste tijd zie op DBB, en hoor van DBB'ers op MSN, is dat veel members het tegenwoordig niet meer zo nauw nemen met de 'hardcore' regels van het eten en trainen. Veel mensen die ik kende als erg stricte DBB'ers hebben het nu op een zuipen en vreten gezet. Dit ligt niet aan de bulk, want vorig jaar was dat wel anders. Vroeger werd hier altijd geroepen "HARDCORE!", maar tegenwoordig zie je steeds meer mensen roepen: "je moet gewoon uitgaan, bier drinken en friet eten".
Na 2 jaar strict eten vond ik het wel genoeg geweest eigenlijk. Op den duur is je beginnersgroei weg en gain je nog maar heel traag. Dan is het erg moeilijk om strict door te blijven gaan. En waar doe je het voor? Voor die kilo extra spiermassa?
Bij mij heeft het juist goed uitgepakt. Ik eet nu gewoon waar en wanneer ik zin heb. Na 2 weken niet trainen en slecht eten nog geen kilo kwijt aan massa (gewoon vocht waarschijnlijk) en dat zit er zo weer aan. Sowieso wordt de sport niet echt leuk meer als je overal op gaat letten. Bij wie is het nog meer zo gelopen?
Na 2 jaar strict eten vond ik het wel genoeg geweest eigenlijk. Op den duur is je beginnersgroei weg en gain je nog maar heel traag. Dan is het erg moeilijk om strict door te blijven gaan. En waar doe je het voor? Voor die kilo extra spiermassa?
Bij mij heeft het juist goed uitgepakt. Ik eet nu gewoon waar en wanneer ik zin heb. Na 2 weken niet trainen en slecht eten nog geen kilo kwijt aan massa (gewoon vocht waarschijnlijk) en dat zit er zo weer aan. Sowieso wordt de sport niet echt leuk meer als je overal op gaat letten. Bij wie is het nog meer zo gelopen?

kun je daar zeker 5 kilo spiermassa uithalen en die dan ook behouden
Ja dat gaat er altijd wel in.