eduardjanssen
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelda zei:Ik eet vier keer per dag, en drink zelden geen bier.

benchMarc zei:Vroeger werd hier altijd geroepen "HARDCORE!", maar tegenwoordig zie je steeds meer mensen roepen: "je moet gewoon uitgaan, bier drinken en friet eten".

Ryu zei:topic drama van het jaar ?
Wat maakt nou uit of je de hardcore held hier uithangt ?![]()
Als je het maar in de gym wel doet!![]()

Ryu zei:topic drama van het jaar ?
Wat maakt nou uit of je de hardcore held hier uithangt ?![]()
Als je het maar in de gym wel doet!![]()
je bent gewoon overal de beste in ouwe!?KaLe zei:Helemaal mee eens!!! Zuipen kan ik als de beste, maar er zijn er weinig die ik ken die een training samen met mij vol kunnen houden..

KaLe zei:Helemaal mee eens!!! Zuipen kan ik als de beste, maar er zijn er weinig die ik ken die een training samen met mij vol kunnen houden..

spiertje16 zei:
spiertje16 zei:
Goed opletten wat hij zegtRyu zei:
"zelden geen bier". Dat wil dus zeggen dat hij bijna altijd aan het bier zit 

stress zal zeker een rol spelen, maar denk je ook niet dat je lichaam gewoon meer aan het 'nieuwe gewicht' gewend is geraakt?benchMarc zei:Een lekkere grote friet speciaal met frikandellen bedoel jeJa dat gaat er altijd wel in.
Ik denk ook dat stressn een grote factor is voor massaverlies. Als je constant loopt te stressen dat je weer moet eten en strict volgens schema, dan ga je jezelf daarover druk maken en ben je bang dat je massa verliest als je eens niet eet. Juist door die stress verlies je massa. Tenminste, dat denk ik, want sinds ik me niet meer druk maak over eten val ik geen reet meer af. Terwijl als ik 'vroeger' 2 weken niet zou trainen en eten, ik meteen 3 of 4kg lichter was.
Weet ik niet. Ik vind het erg moeilijk om dat te zeggen.boogie zei:stress zal zeker een rol spelen, maar denk je ook niet dat je lichaam gewoon meer aan het 'nieuwe gewicht' gewend is geraakt?