MuscleMeat

DBB is minder hardcore geworden?

Peiling Peiling DBB is minder hardcore geworden?

• Totaal stemmers
    82
Zou je je eetschema willen posten (als je dat hebt) ?

Ben toch heel benieuwd hoe je precies aan die 4k kcal komt :)

ja die ericR brengt leven in de brouwerij hier :P

ben je verzekerd of wordt je gesponsord door Univé ? ;) :D

D. zei:
Het enige waar Eric hardcore is, is discussieren; je krijgt er echt geen speld tussen bij die kerel. Alleen is hij door zn S1+ dipje een beetje chagrijnig de laatste tijd.
Moet dat dan? Een discussie is geen wedstrijdje in wie er de vlotste babbel heeft (ik!), maar een vorm van informatie uitwisseling waar je met een beetje mazzel wat van kan leren.
Dus als je er geen speld tussen kan krijgen dan betekend dat dat EricR betere argumenten heeft, en dat jij er misschien wel wat van kan leren.
Ach, wat lul ik nu. EricR is gewoon een eigenwijze sojaslet.

J/k :D (ik zal ophouden nu).

Ik vind Eric ook altijd fantastisch in discussie's. Alleen ik moet inderdaad ook toegeven dat sinds die proletariër weer flink groeit hij minder grappig is geworden. Misschien is het ook wel de geilheid van de macht; je gaat je vaak toch automatisch wat beter voelen dan de 'gewone burgermember'. Een mooi voorbeeld daarvan is DBC. Ondanks dat hij geen mod meer is voelt hij zich toch nog verheven :D

Komt nog eens bij dat macht verslavend werkt. M.a.w. Eric is bang om zn functie als mod kwijt te raken en laat zich dus flink gelden!

verder een prima vent overigens ;)

Terug
Naar boven