XXL Nutrition

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Inb4 punjab heeft niet alleen de grootste schouderomvang :dunno:

Shiki is een goeie AYCE om de hoek bij fox, ligt ook op de route als je naar het station moet.

Iron House, lekker dichtbij, 5-10 minuutjes rijden. Enige wat ik weet van 1x daar trainen is dat er niet heel veel apparatuur was voor de bodybuilders en gebrek aan spiegels. Wel aardig personeel en openingstijden zijn top.

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijk gezegd valt Iron House af wat mij betreft omdat ze geen douches hebben. @FoxGym heeft wel douches toch?
Wel zo prettig om voor het eten nog even te douchen.

Golds it is:roflol:

Bert kent nog wel wat leuke sauna’s waar we met ons allen kunnen douchen. Jongens onder elkaar en zo :roflol:
Nou, als we bij FOX gaan trainen is dat niet eens zo'n slecht idee. Daarna even naar Thermen Holiday Schiedam. Daar heb je supervaak acties, laatst was ik € 5,95 kwijt via internet of Groupon voor een saunabezoek. Thermen Holiday is best relaxed, meerdere sauna's binnen, buiten, baden, ligweide etc. En dan daar douchen en daarna in de stad eten.

Ligweide? No worries about the PL-ers maar de BB’s in de cut grazen hem leeg....en dat veganistische vriendinnetje van xyzxy ook.....

Prio 1: spiegels
Prio 2: nog meer spiegels
Prio 3: gras (voor hen die in de cut zijn, inderdaad heel,duidelijk met een c, dank u)
Prio....
Prio 99: douches

Prio 1: spiegels
Prio 2: nog meer spiegels
Prio 3: gras (voor hen die in de cut zijn, inderdaad heel,duidelijk met een c, dank u)
Prio....
Prio 99: douches
Mmm, ik zou zeggen:

Voor hen die in de cut zijn:
Prio 1: HillR
Prio 2: Spiegels
Prio 3: Trainen
Prio 4: Gras
Prio 5: Douchen
Prio 100 miljoen miljard: Eten

Voor hen die niet in de cut zijn:
Prio 1: AYCE
Prio 2: Meer eten
Prio 3: Nog meer eten
Prio 4 t/m 98: Nog veel meer eten
Prio 99: Trainen

En voor @mat :
Prio 1 t/m 99: Sauna met andere mannen

En nou niet gaan zeiken dat 100 miljoen miljard niet bestaat of verkeerd gespeld is, want dat is dus niet zo #KabouterWesley:
upload_2018-7-13_21-57-53.jpeg

Terug
Naar boven