AndroidHealthClinic

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Hoe moeilijk is het om antwoord te geven op de vraag welke apparaten jullie missen bij Ironhouse?
Ik ben er nooit geweest, maar wat ik bij FOX fijn vind, naast de sfeer en natuurlijk Maarten en Sasha, afhankelijk van welke spiergroep je traint:

Benen:
- Hele fijne Hack Squat;
- 45 deg. Leg Press Plate Loaded (zal ook wel bij IHU zijn, want is basic)
- Diverse Leg Curls (liggend, knielend, zittend);
- Alles wat je nodig hebt en 6 squatboxen.

Borst:
- Incline, Decline en Normal Chest Press, allemaal Plate Loaded.

Rug:
- Diverse machines, zoals Low Row, High Row, div. Pull Down, allemaal Plate Loaded.

Enige nadeel als je daarna uit eten wilt is dat je bij FOX geen douches hebt.

Op de foto's oogt IHU gericht op powerlifters, maar ik ben er niet geweest dus kan er niet over oordelen.

Laatst bewerkt:
Ik ben er nooit geweest, maar wat ik bij FOX fijn vind, naast de sfeer en natuurlijk Maarten en Saskia, afhankelijk van welke spiergroep je traint:

Benen:
- Hele fijne Hack Squat;
- 45 deg. Leg Press Plate Loaded (zal ook wel bij IHU zijn, want is basic)
- Diverse Leg Curls (liggend, knielend, zittend);
- Alles wat je nodig hebt en 6 squatboxen.

Borst:
- Incline, Decline en Normal Chest Press, allemaal Plate Loaded.

Rug:
- Diverse machines, zoals Low Row, High Row, div. Pull Down, allemaal Plate Loaded.

Enige nadeel als je daarna uit eten wilt is dat je bij FOX geen douches hebt.

Op de foto's oogt IHU gericht op powerlifters, maar ik ben er niet geweest dus kan er niet over oordelen.
Ik snap het wel hoor, al die apparatuur voor benen heeft IHU ook en plate loaded. Die machines voor borst en rug niet, wel kabels waar ik me altijd wel mee red. Mij leuk IHU een stuk logischer aangezien het precies in het midden van het land is. Dat is een training met cables wel waard ipv zestien rug oefeningen via apparaten lijkt mij :p

IHU heeft ook geen douches trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Zo te zien is het nog geen uitgemaakte zaak.

• Topic Starter Topic Starter
Zo te zien is het nog geen uitgemaakte zaak.
Nee, waarschijnlijk gaan een aantal DBB'ers die zelf niet op komen dagen en nog nooit in een van de gyms zijn geweest hier wel de doorslag geven. Ik vind overigens alles prima en sta altijd open voor een locatie waar ik nog niet geweest ben.

Plot twist; we gaan naar Vital gym!

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb op IHU gestemd, maar gezien zij geen douches hebben lijkt het mij niet handig om daar te gaan trainen.
Fox is, mede door het hartelijke aanbod van @FoxGym , de beste keuze denk ik!

Ik heb op IHU gestemd, maar gezien zij geen douches hebben lijkt het mij niet handig om daar te gaan trainen.
Fox is, mede door het hartelijke aanbod van @FoxGym , de beste keuze denk ik!
Ook zonder douches..maar goed.

Als we gewoon allemaal even schoon ondergoed e.d meenemen kunnen we best ranzig ergens gaan zitten eten. Neem niet aan dat de keuze gaat vallen op een sterren restaurant..

Terug
Naar boven