Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Mochten jullie beslissen om naar Fox te komen geef me dan even een PB /mailtje met hoeveel er komen dan zorg ik dat
iedereen gewoon naar binnen kan en lekker kan gaan trainen.
Moeten er voor de PLers wat (comp) racken vrij gehouden worden is dat uiteraard geen probleem.

:)

Wat voor machines mis je dan in IHU? Er is zelfs een preacher curl.. Met cabels kom je een heel eind. Overigens als er ergens wel een kut sfeer hangt, is het Golds :emo:

Oh oh, die haat toch altijd :aai: Je kunt toch gewoon een voorkeur hebben voor een andere gym?

Iron House heeft een super dode ongezellige en onprettige uitstraling op de foto's. Jullie caren waarschijnlijk vanwege het feit dat er zoveel racks en barbells en dingen zijn voor de ekte diehards. Nu ik daar hooguit twee oefeningen mee doe heeft dat voor mij geen prioriteit.
HAHAHA wat boeit de uitstraling voor 1x trainen? wat voor diva's zijn jullie bb'ers:roflol:

• Like
Waarderingen: 040B
Mochten jullie beslissen om naar Fox te komen geef me dan even een PB /mailtje met hoeveel er komen dan zorg ik dat
iedereen gewoon naar binnen kan en lekker kan gaan trainen.
Moeten er voor de PLers wat (comp) racken vrij gehouden worden is dat uiteraard geen probleem.

:)
:heart: FOX :heart:

Ik denk dat er stiekem stemmen zijn geronseld voor ihu in dm.

Je kunt je stem overigens gewoon veranderen :)

Er zijn meerdere opties gegeven dus het lijkt mij dat ik gewoon mag kiezen toch?

Ondanks dat het voor 1x trainen is kies ik liever een gym die qua apparatuur ed aansluit bij mijn manier van trainen. Dat doet de rest toch ook :roflol:

Stem overigens gewijzigd naar @FoxGym ik wist niet dat ze een nieuwe locatie hadden, de vorige meet was op de oude locatie en dat was toen een beetje krap met alle mensen die er waren waardoor veel dingen bezet waren, lijkt me nu niet meer aan de orde :cheer:

Stem overigens gewijzigd naar @FoxGym ik wist niet dat ze een nieuwe locatie hadden, de vorige meet was op de oude locatie en dat was toen een beetje krap met alle mensen die er waren waardoor veel dingen bezet waren, lijkt me nu niet meer aan de orde :cheer:

De nieuwe locatie is niet te vergelijken met de oude locatie, veel groter en een echt walhalla voor elke bodybuilder of powerlifter zelfs de cardio bunnies kunnen hun lol op.

Hoe moeilijk is het om antwoord te geven op de vraag welke apparaten jullie missen bij Ironhouse?

De nieuwe locatie is niet te vergelijken met de oude locatie, veel groter en een echt walhalla voor elke bodybuilder of powerlifter zelfs de cardio bunnies kunnen hun lol op.

Ik heb hem ook gewijzigd naar Fox, terug naar Mn roots :cool:

• Like
Waarderingen: 040B
Oh dat was serieus :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Hoe moeilijk is het om antwoord te geven op de vraag welke apparaten jullie missen bij Ironhouse?

Bohh, je hebt het er wel moeilijk mee he :P

Iron house lijkt voornamelijk ingericht voor powerlifters ed daarmee zeg ik toch niets raars?

Het is niet zozeer dat ik daar iets mis, ja spiegels. Vinden jullie misschien raar maar ik kijk nog altijd maar mijn form tijdens mijn oefeningen.

Ik ben niet van plan te gaan deadliften of te squaten op de meet, dan is het toch logisch dat ik voor een gym kies die meer gericht is op fitness in het algemeen?

Waarom is Iron House voor jou zoveel beter dan de andere keuzes?

Inb4 meet afgelast. :p

Bohh, je hebt het er wel moeilijk mee he :P

Iron house lijkt voornamelijk ingericht voor powerlifters ed daarmee zeg ik toch niets raars?

Het is niet zozeer dat ik daar iets mis, ja spiegels. Vinden jullie misschien raar maar ik kijk nog altijd maar mijn form tijdens mijn oefeningen.

Ik ben niet van plan te gaan deadliften of te squaten op de meet, dan is het toch logisch dat ik voor een gym kies die meer gericht is op fitness in het algemeen?

Waarom is Iron House voor jou zoveel beter dan de andere keuzes?
Omdat het echt de perfecte locatie heeft en de sfeer altijd top is. Ik train er regelmatig en zoals je weet doe ik zelf ook bodybuilding maar toch kan ik letterlijk alle oefeningen doen, behalve dan een incline chest press of w/e.

Maar laat het vooral niet afhangen van mijn mening :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Omdat het echt de perfecte locatie heeft en de sfeer altijd top is. Ik train er regelmatig en zoals je weet doe ik zelf ook bodybuilding maar toch kan ik letterlijk alle oefeningen doen, behalve dan een incline chest press of w/e.

Maar laat het vooral niet afhangen van mijn mening :D

Ahhhh vandaar :roflol: dat wist ik natuurlijk niet afgaande op de website en fotos.

Maar toch, still not convinced :P Tenzij je @Zeenius meeneemt en zij perse daar naar toe wil, dan verander ik direct van mening!

Terug
Naar boven