- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Idd dit dus.. imo het belangrijkste
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd dit dus.. imo het belangrijkste
HAHAHA wat boeit de uitstraling voor 1x trainen? wat voor diva's zijn jullie bb'ersOh oh, die haat toch altijdJe kunt toch gewoon een voorkeur hebben voor een andere gym?
Iron House heeft een super dode ongezellige en onprettige uitstraling op de foto's. Jullie caren waarschijnlijk vanwege het feit dat er zoveel racks en barbells en dingen zijn voor de ekte diehards. Nu ik daar hooguit twee oefeningen mee doe heeft dat voor mij geen prioriteit.

Mochten jullie beslissen om naar Fox te komen geef me dan even een PB /mailtje met hoeveel er komen dan zorg ik dat
iedereen gewoon naar binnen kan en lekker kan gaan trainen.
Moeten er voor de PLers wat (comp) racken vrij gehouden worden is dat uiteraard geen probleem.
![]()
FOX 
Ik zie een barbie auto...Those where the days.. zou willen dat ik nu nog de fantasie had om met barbies te spelen
![]()

Hoeveel aandelen heb jij bij IHU?Wat voor machines mis je dan in IHU? Er is zelfs een preacher curl.. Met cabels kom je een heel eind. Overigens als er ergens wel een kut sfeer hangt, is het Golds![]()

Stem overigens gewijzigd naar @FoxGym ik wist niet dat ze een nieuwe locatie hadden, de vorige meet was op de oude locatie en dat was toen een beetje krap met alle mensen die er waren waardoor veel dingen bezet waren, lijkt me nu niet meer aan de orde![]()
De nieuwe locatie is niet te vergelijken met de oude locatie, veel groter en een echt walhalla voor elke bodybuilder of powerlifter zelfs de cardio bunnies kunnen hun lol op.

Hoe moeilijk is het om antwoord te geven op de vraag welke apparaten jullie missen bij Ironhouse?

Hoe moeilijk is het om antwoord te geven op de vraag welke apparaten jullie missen bij Ironhouse?

Omdat het echt de perfecte locatie heeft en de sfeer altijd top is. Ik train er regelmatig en zoals je weet doe ik zelf ook bodybuilding maar toch kan ik letterlijk alle oefeningen doen, behalve dan een incline chest press of w/e.Bohh, je hebt het er wel moeilijk mee he
Iron house lijkt voornamelijk ingericht voor powerlifters ed daarmee zeg ik toch niets raars?
Het is niet zozeer dat ik daar iets mis, ja spiegels. Vinden jullie misschien raar maar ik kijk nog altijd maar mijn form tijdens mijn oefeningen.
Ik ben niet van plan te gaan deadliften of te squaten op de meet, dan is het toch logisch dat ik voor een gym kies die meer gericht is op fitness in het algemeen?
Waarom is Iron House voor jou zoveel beter dan de andere keuzes?

Geen incline press?? is toch wel vrij basic oefening/apparaat
Omdat het echt de perfecte locatie heeft en de sfeer altijd top is. Ik train er regelmatig en zoals je weet doe ik zelf ook bodybuilding maar toch kan ik letterlijk alle oefeningen doen, behalve dan een incline chest press of w/e.
Maar laat het vooral niet afhangen van mijn mening![]()
dat wist ik natuurlijk niet afgaande op de website en fotos.
Tenzij je @Zeenius meeneemt en zij perse daar naar toe wil, dan verander ik direct van mening!