- Waardering
- 1.282
Er komt alleen een zakje met goodies, dan neem je die toch niet aan als je daar principieel op tegen bent?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is een man van principes, dat is ook wel mooiEr komt alleen een zakje met goodies, dan neem je die toch niet aan als je daar principieel op tegen bent?
Er komt alleen een zakje met goodies, dan neem je die toch niet aan als je daar principieel op tegen bent?

Maar ga je vanwege je slechte ervaring met xxl niet komen? Het hele forum wordt trouwens gesponsord door xxlDat hele circus heb ik meegekregen, ben al een tijdje lid.
Bovendien, 1 slechte ervaring die me 6 tientjes kost is voor mij voldoende.Gaat me nog niet eens om het geld maar de manier waarop mijn klacht behandeld werd.
En ga je me nou in elk topic lopen afzeiken omdat ik bij B&F bestel?Laat ff weten dan gooi ik je op de negeerlijst.
waar staat inb4 eigenlijk voor? Ja ik snap dat dat inbefore zou moeten zijn, maar waarom staat dat overal tegenwoordig

daaar heeft sanca slaafjes vooor sssst dat je het weet.@Sanca is druk met schoonmaken van zijn woning. We hebben vrij spel.
Ik ben er nog en in noodgevallen kan ik ook punten uitdelen.

Opgeschoond alvast, dan kan sanca van de zonnige dag verder genieten (of woning opruimen in de zinderende hitte).

Inderdaad graag even schoon houden! Het is top dat xxl ons wil sponsoren. Het kan altijd zijn dat iemand een slechte ervaring bij een bedrijf heeft maar niet in dit topic. Alvast bedankt!Opgeschoond alvast, dan kan sanca van de zonnige dag verder genieten (of woning opruimen in de zinderende hitte).

Je geeft ze één vinger en ze nemen meteen je hele hand![]()