Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
de Stasi heeft mijn post verwijderd :roflol:

ik dacht dat alleen B&F zo spastisch was

de Stasi heeft mijn post verwijderd :roflol:

ik dacht dat alleen B&F zo spastisch was

De posts met onnodig bashen van sponsor en antwoorden daarop zijn verwijderd. We hebben een supplementen review sectie waar recente gebruikerservaringen kunnen geplaatst worden en een sponsor topic waar je ook ervaringen met klantenservice kunt plaatsen.

De posts met onnodig bashen van sponsor en antwoorden daarop zijn verwijderd. We hebben een supplementen review sectie waar recente gebruikerservaringen kunnen geplaatst worden en een sponsor topic waar je ook ervaringen met klantenservice kunt plaatsen.

Maar waar moeten we naar toe met het vingerverhaal?

Maar waar moeten we naar toe met het vingerverhaal?

Dat lijkt me niet relevant voor de kwaliteit van supplementen en klantenservice, zeker niet in dit topic. Ik zie ook niet in wat dit met het huidige bedrijf te maken heeft. Voldoende personen (op het forum) die fouten in het verleden gemaakt hebben.

Als jij dat wilt mag jij gerust al jouw vingerverhalen hier posten

Naar bed, naar bed, zei Duimelot,
Eerst nog wat eten, zei Likkepot,
Waar zullen we 't halen? zie Lange Jaap,
In moeder kastje, zie Korte Knaap,
Dat zal ik zeggen, zei Pinkelinge,
Dat jijlui snoept van moeders dingen.

okayyyyyyyy, en terug naar waar het topic om draait...

Damn'it... gemist... :sad:

steek woord korte knaap ? heheheh rekt

Jammer van de slechte ervaring, ik neem ook af en toe de budget whey van xxl en heb zoiets niet ervaren, hadden ze idd wel wat beter mogen oplossen maar laat ons het maar terug over de meet hebben nu.
Welke is precies de budgetwhey? De Perfect Whey Protein? Die gebruik ik nu ruim 7 jaar naar tevredenheid (sinds februari 2011, toen het nog Basic Bulk Whey heette).

Teleurstellend :(.

• Topic Starter Topic Starter
update
Zo en nu weer on topic. Ik heb contact gehad met Maarten van Foxgym. Normaal zijn er kosten verbonden aan een los gym bezoek. Wij mogen echter GRATIS gaan trainen, nog een extra reden om wel te komen. Natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen zijn gebruikte materialen weer op de plaats terug legt.
Bedankje mag in karma :D

update
Zo en nu weer on topic. Ik heb contact gehad met Maarten van Foxgym. Normaal zijn er kosten verbonden aan een los gym bezoek. Wij mogen echter GRATIS gaan trainen, nog een extra reden om wel te komen. Natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen zijn gebruikte materialen weer op de plaats terug legt.
Bedankje mag in karma :D
@FoxGym bedankt voor deze mogelijkheid!

Zet mij in ieder geval maar op de lijst voor trainen.:woot:

Terug
Naar boven