MuscleMeat

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Sniezel was wel echt huge. Samen met Jeppe misschien wel het beste fysiek van dbb.

Niemand gaat er natty ooit echt buff uitzien , zeker niet van die afstand/angle.

Het gros van DBB kuurt niet..of kuurt niet goed. Dat zal ook wel schelen in de grote fysieken..

Verder komen naar dit soort meetings vaak voornamelijk dikke powerlifters en Joel Beukers fanboys..dat zal ook wel het 1 en ander verklaren:roflol:

:haha: Ik was er ook een keer niet bij hoor :D

Zitten hier veel grotere lui die nooit foto’s delen, 120+ kg op 1.80-1.90 met een deftig vp.

Het gros van DBB kuurt niet..of kuurt niet goed. Dat zal ook wel schelen in de grote fysieken..

Verder komen naar dit soort meetings vaak voornamelijk dikke powerlifters en Joel Beukers fanboys..dat zal ook wel het 1 en ander verklaren:roflol:
Ben jij geen Joel Beukers fanboy dan? :o

Dat we geen hall of fame hebben waar alle top fysieken worden gepost die hier ooit hebben gezeten

Ik ben niet vaak op DBB meer maar van deze haat kan ik nog steeds genieten, te meer omdat de meeste powerlifters een beter fysiek hebben dan marvin :o
en betere eetgewoonten
Lig ik niet wakker van..;) En het is natuurlijk een beetje inside joke geworden inmiddels ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ach uiteindelijk gaat het toch altijd hetzelfde, de gasten die op het forum de grootste bek hebben durven in het echt nog niet eens hoi te zeggen. :roflol:

Terug
Naar boven