Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Die met dat masker goede armen en dan houdt het ook ver op toch?![]()
dat was die sniezel toch,fanboy van B&F
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die met dat masker goede armen en dan houdt het ook ver op toch?![]()
Oh zou goed kunnen, heb zijn logs destijds met plezier gelezen wel
Behalve @Mister10.Niemand gaat er natty ooit echt buff uitzien , zeker niet van die afstand/angle.
Ik kuur het goed
Sniezel was wel echt huge. Samen met Jeppe misschien wel het beste fysiek van dbb.
Vind jeppe zijn fysiek een stuk mooier
Zitten hier veel grotere lui die nooit foto’s delen, 120+ kg op 1.80-1.90 met een deftig vp.

Ben jij geen Joel Beukers fanboy dan?Het gros van DBB kuurt niet..of kuurt niet goed. Dat zal ook wel schelen in de grote fysieken..
Verder komen naar dit soort meetings vaak voornamelijk dikke powerlifters en Joel Beukers fanboys..dat zal ook wel het 1 en ander verklaren![]()

JAWEL!!!! IK GA NU DE HELE FUCKING TENT AFBREKN EN SCHIJVEN DOOR HET DAK SMIJTEN!!

Ik ben niet vaak op DBB meer maar van deze haat kan ik nog steeds genieten, te meer omdat de meeste powerlifters een beter fysiek hebben dan marvin

Lig ik niet wakker van..Ik ben niet vaak op DBB meer maar van deze haat kan ik nog steeds genieten, te meer omdat de meeste powerlifters een beter fysiek hebben dan marvin
en betere eetgewoonten
En het is natuurlijk een beetje inside joke geworden inmiddels