Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Ach uiteindelijk gaat het toch altijd hetzelfde, de gasten die op het forum de grootste bek hebben durven in het echt nog niet eens hoi te zeggen. :roflol:
Bij de dbb meet waar ik bij was bleken ook veel van de e-stats voor geen meter te kloppen. Zal mijn verwachtingen voor deze meet alvast naar beneden bijstellen.

Daarnaast ben ik het hier mee eens
Zo is het overal. Buffe en sterke gasten met veel verstand van zaken zeiken niemand af en hebben respect en zijn vaak bescheiden. In de hardcore gym is de sfeer ook zo veel relaxer dan bij de gemiddelde Basic Fit of Fit 4 Free.

• Topic Starter Topic Starter
Ach uiteindelijk gaat het toch altijd hetzelfde, de gasten die op het forum de grootste bek hebben durven in het echt nog niet eens hoi te zeggen. :roflol:
Can confirm, ik ben die gast.
Edit: Nee ik kom niet naar de meet, velen moeten mij hier niet denk ik en bovendien zie ik er allesbehalve bodybuilder uit met iets meer dan 1 jaar trainingservaring.

Maar misschien een andere keer. Het is ook 200km rijden voor mij.

Maar misschien een andere keer. Het is ook 200km rijden voor mij.
Uit welke regio kom je dan?
Denk verder dat bovenstaand geen reden hoeft te zijn om niet te komen. Juist door wel te komen zou je punten scoren denk ik en vinden mensen je al gauw wat aardiger. Altijd leuk om het gezicht achter het account te kennen.

Uit welke regio kom je dan?
Denk verder dat bovenstaand geen reden hoeft te zijn om niet te komen. Juist door wel te komen zou je punten scoren denk ik en vinden mensen je al gauw wat aardiger. Altijd leuk om het gezicht achter het account te kennen.
Mechelen, provincie Antwerpen.

Care wat je stats zijn. Toen ik de eerste dbber meette op een oud en nieuw fissa was ik zo'n 100kg 35%. Goud om die foto's terug te kijken. Ondertussen staat de teller met gemeette dbbers als op een stuk of 30. En zelfs vrienden aan over gehouden die ik regelmatig zie :)

Waar komt de perceptie vandaan dat je buff moet zijn om op zo een meet te verschijnen? Hoop onzekerheid hier op het forum.

Laat ik nog even vooropstellen, de forum meet is niet om te bewijzen wie de breedste of sterkste is maar gewoon om gezellig samen te komen met mensen met dezelfde interesse. Om maar nogmaals te benadrukken om diegene achter het account te ontmoeten is altijd leuk. Ik spreek uit ervaring want inmiddels heb ik zeker al een man of 50 irl gezien.
ik was bezig met een lijst te maken maar weer weggehaald omdat deze te lang was en ik misschien mensen zou vergeten :o

Care wat je stats zijn. Toen ik de eerste dbber meette op een oud en nieuw fissa was ik zo'n 100kg 35%. Goud om die foto's terug te kijken. Ondertussen staat de teller met gemeette dbbers als op een stuk of 30. En zelfs vrienden aan over gehouden die ik regelmatig zie :)
oneluv bro :heart:

Laat elkaar gewoon lekker in zijn of haar waarde.
Ik heb net zoveel respect voor een crossfitter die er alles voor doet als voor een pro strongman of bodybuilder.

Eens, live & let live :heart:

Bij de dbb meet waar ik bij was bleken ook veel van de e-stats voor geen meter te kloppen. Zal mijn verwachtingen voor deze meet alvast naar beneden bijstellen.

Kan het alleen maar meevallen :p

Ik ben 1.83 maar op een goede dag 1.85!!!

Na 2 hernia's ben ik zeker 1cm gekrompen, dus mijn overheid e-stats kloppen niet meer :o

Waar komt de perceptie vandaan dat je buff moet zijn om op zo een meet te verschijnen? Hoop onzekerheid hier op het forum.

Evident aan de sport denk ik, zeker 80% van de mensen in BB, is ermee begonnen i.v.m. onzekerheid over zijn of haar lichaam, including me.

Laat ik nog even vooropstellen, de forum meet is niet om te bewijzen wie de breedste of sterkste is maar gewoon om gezellig samen te komen met mensen met dezelfde interesse. Om maar nogmaals te benadrukken om diegene achter het account te ontmoeten is altijd leuk. Ik spreek uit ervaring want inmiddels heb ik zeker al een man of 50 irl gezien.
ik was bezig met een lijst te maken maar weer weggehaald omdat deze te lang was en ik misschien mensen zou vergeten :o

In het echt hebben we allemaal een klein hartje, okay behalve de AAS gebruikers dan ;)

Omdat dit een bodybuildingforum is en geen website hoe maak ik bloemstukken :D

Nou van mij mag je bloemstukken maken als hobby hebben :dunno:

Zo kijk ik graag naar vogeltjes :$

Terug
Naar boven