- Waardering
- 15.917
Daarnaast ben ik het hier mee eensAch uiteindelijk gaat het toch altijd hetzelfde, de gasten die op het forum de grootste bek hebben durven in het echt nog niet eens hoi te zeggen.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnaast ben ik het hier mee eensAch uiteindelijk gaat het toch altijd hetzelfde, de gasten die op het forum de grootste bek hebben durven in het echt nog niet eens hoi te zeggen.![]()
Bij de dbb meet waar ik bij was bleken ook veel van de e-stats voor geen meter te kloppen. Zal mijn verwachtingen voor deze meet alvast naar beneden bijstellen.Ach uiteindelijk gaat het toch altijd hetzelfde, de gasten die op het forum de grootste bek hebben durven in het echt nog niet eens hoi te zeggen.![]()
Zo is het overal. Buffe en sterke gasten met veel verstand van zaken zeiken niemand af en hebben respect en zijn vaak bescheiden. In de hardcore gym is de sfeer ook zo veel relaxer dan bij de gemiddelde Basic Fit of Fit 4 Free.
Ik ben gewoon 1.86m hoorBij de dbb meet waar ik bij was bleken ook veel van de e-stats voor geen meter te kloppen. Zal mijn verwachtingen voor deze meet alvast naar beneden bijstellen.

Ik ben 1.83 maar op een goede dag 1.85!!!
Can confirm, ik ben die gast.Ach uiteindelijk gaat het toch altijd hetzelfde, de gasten die op het forum de grootste bek hebben durven in het echt nog niet eens hoi te zeggen.![]()
Uit welke regio kom je dan?Maar misschien een andere keer. Het is ook 200km rijden voor mij.
Mechelen, provincie Antwerpen.Uit welke regio kom je dan?
Denk verder dat bovenstaand geen reden hoeft te zijn om niet te komen. Juist door wel te komen zou je punten scoren denk ik en vinden mensen je al gauw wat aardiger. Altijd leuk om het gezicht achter het account te kennen.
Nou ik kan alleszins zeggen dat mijn e-stats niet kloppen. Maar veel beter is het nietBij de dbb meet waar ik bij was bleken ook veel van de e-stats voor geen meter te kloppen. Zal mijn verwachtingen voor deze meet alvast naar beneden bijstellen.

oneluv broCare wat je stats zijn. Toen ik de eerste dbber meette op een oud en nieuw fissa was ik zo'n 100kg 35%. Goud om die foto's terug te kijken. Ondertussen staat de teller met gemeette dbbers als op een stuk of 30. En zelfs vrienden aan over gehouden die ik regelmatig zie![]()

Omdat dit een bodybuildingforum is en geen website hoe maak ik bloemstukkenWaar komt de perceptie vandaan dat je buff moet zijn om op zo een meet te verschijnen? Hoop onzekerheid hier op het forum.

XDOmdat dit een bodybuildingforum is en geen website hoe maak ik bloemstukken![]()
Laat elkaar gewoon lekker in zijn of haar waarde.
Ik heb net zoveel respect voor een crossfitter die er alles voor doet als voor een pro strongman of bodybuilder.

Bij de dbb meet waar ik bij was bleken ook veel van de e-stats voor geen meter te kloppen. Zal mijn verwachtingen voor deze meet alvast naar beneden bijstellen.

Waar komt de perceptie vandaan dat je buff moet zijn om op zo een meet te verschijnen? Hoop onzekerheid hier op het forum.
Laat ik nog even vooropstellen, de forum meet is niet om te bewijzen wie de breedste of sterkste is maar gewoon om gezellig samen te komen met mensen met dezelfde interesse. Om maar nogmaals te benadrukken om diegene achter het account te ontmoeten is altijd leuk. Ik spreek uit ervaring want inmiddels heb ik zeker al een man of 50 irl gezien.
ik was bezig met een lijst te maken maar weer weggehaald omdat deze te lang was en ik misschien mensen zou vergeten

Omdat dit een bodybuildingforum is en geen website hoe maak ik bloemstukken![]()
@mouss zou je dan kunnen oppikken als ik me niet vergis![]()
1 pagina terug werd er nog gehaat op de "ecto's" van desbetreffende groepsfoto. Hangt misschien samenWaar komt de perceptie vandaan dat je buff moet zijn om op zo een meet te verschijnen? Hoop onzekerheid hier op het forum.