- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
1 pagina terug werd er nog gehaat op de "ecto's" van desbetreffende groepsfoto. Hangt misschien samen
Geloof niet dat het haat is, maar meer ongeloof..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 pagina terug werd er nog gehaat op de "ecto's" van desbetreffende groepsfoto. Hangt misschien samen
Doelde trouwens niet op jou vorige pagina met die opmerking over geen hoi zeggen.1 pagina terug werd er nog gehaat op de "ecto's" van desbetreffende groepsfoto. Hangt misschien samen

Fair enough1 pagina terug werd er nog gehaat op de "ecto's" van desbetreffende groepsfoto. Hangt misschien samen
Dit jaar mag best voorbij zijn wat dat betreft, zo had ik er ook al eens een Ree tegenaan zitten dit jaar 
Jah dat was zieligDit jaar mag best voorbij zijn wat dat betreft, zo had ik er ook al eens een Ree tegenaan zitten dit jaar
![]()

)
Waar komt de perceptie vandaan dat je buff moet zijn om op zo een meet te verschijnen? Hoop onzekerheid hier op het forum.
Laat ik nog even vooropstellen, de forum meet is niet om te bewijzen wie de breedste of sterkste is maar gewoon om gezellig samen te komen met mensen met dezelfde interesse. Om maar nogmaals te benadrukken om diegene achter het account te ontmoeten is altijd leuk. Ik spreek uit ervaring want inmiddels heb ik zeker al een man of 50 irl gezien.
ik was bezig met een lijst te maken maar weer weggehaald omdat deze te lang was en ik misschien mensen zou vergeten
Ik kijk er ieder weekend weer naar uit daar te trainen. Leuke is ook dat je met mensen om je heen bent die snappen waar je mee bezig bent, want af en toe word ik wel eens moe van mensen om me heen die er niets van snappen als ik een stuk gebak laat staan of liever ga trainen i.p.v. bier drinken.Ligt eraan hoe zwaar je hebt gesquat?
Jah dat was zieligDit jaar mag best voorbij zijn wat dat betreft, zo had ik er ook al eens een Ree tegenaan zitten dit jaar
![]()
Je mag dus op de lijst?Ah, zie dat er een datum geprikt is bij Fox, bijna mn achtertuin
Als het me lukt te combineren met de drukke gezinszaterdagen kom ik graag even buurten om mijn vetgelogen e-stats te presenteren.
Contestslip verplicht?![]()
Maar dit snap ik ook niet...die er niets van snappen als ik een stuk gebak laat staan of liever ga trainen i.p.v. bier drinken.