AndroidHealthClinic

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
:cheer:
Waar komt de perceptie vandaan dat je buff moet zijn om op zo een meet te verschijnen? Hoop onzekerheid hier op het forum.

Laat ik nog even vooropstellen, de forum meet is niet om te bewijzen wie de breedste of sterkste is maar gewoon om gezellig samen te komen met mensen met dezelfde interesse. Om maar nogmaals te benadrukken om diegene achter het account te ontmoeten is altijd leuk. Ik spreek uit ervaring want inmiddels heb ik zeker al een man of 50 irl gezien.
ik was bezig met een lijst te maken maar weer weggehaald omdat deze te lang was en ik misschien mensen zou vergeten :o

Exact dit. Ik kijk er naar uit, ben absoluut niet buff, maar dat betekent alleen maar meer ruimte voor progressie. Wat anderen daarvan vinden moeten zij weten. Ik vind BB leuk om te doen en heb tot nu toe alles natty gedaan. Lijkt me tof of andere forumleden te ontmoeten en een training bij FOX is altijd goed. :D Ik kijk er ieder weekend weer naar uit daar te trainen. Leuke is ook dat je met mensen om je heen bent die snappen waar je mee bezig bent, want af en toe word ik wel eens moe van mensen om me heen die er niets van snappen als ik een stuk gebak laat staan of liever ga trainen i.p.v. bier drinken.

Zit 6 Oktober helaas met het team-NK gewichtheffen, potentieel volgend jaar weer.

Ah, zie dat er een datum geprikt is bij Fox, bijna mn achtertuin ;)

Als het me lukt te combineren met de drukke gezinszaterdagen kom ik graag even buurten om mijn vetgelogen e-stats te presenteren.
Contestslip verplicht? :knipoog:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik hoop het, ik zoek nog een videokaart :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ah, zie dat er een datum geprikt is bij Fox, bijna mn achtertuin ;)

Als het me lukt te combineren met de drukke gezinszaterdagen kom ik graag even buurten om mijn vetgelogen e-stats te presenteren.
Contestslip verplicht? :knipoog:
Je mag dus op de lijst?

Je kunt prima beiden combineren :dunno:

Fox Gym.

Terug
Naar boven