XXL Nutrition

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Oh ook nog in het verkeerde topic zie ik.

Nouja, ik hoop wel dat ik nu cool en stoer genoeg ben om op de meet te komen

• Like
Waarderingen: vntl
Ik zou graag willen komen maar t zou niet leuk zijn als jullie mij pesten omdat ik n kleine garnaal ben.. Vooral die Lloyd

Niemand met aanhang omgeving Arnhem? :(. Wordt me anders een duur grapje om heen en weer te reizen en mee te eten:o

Niemand met aanhang omgeving Arnhem? :(. Wordt me anders een duur grapje om heen en weer te reizen en mee te eten:o

Valt toch wel mee? Tegenwoordig heb je van die dagkaarten voor maar 14.95 ofzo. Moet je even op vakantie veilingen, dagdeal en dat soort sites kijken .

Valt toch wel mee? Tegenwoordig heb je van die dagkaarten voor maar 14.95 ofzo. Moet je even op vakantie veilingen, dagdeal en dat soort sites kijken .
Zie alleen 19,- kaarten, wordt dan toch wel minimaal 50,-. Met een autotje vol aan benzinekosten scheelt het toch wel de helft van de ritprijs :p

• Topic Starter Topic Starter
Net een legday gedaan bij @FoxGym
Kijk alweer uit naar 6 oktober.

Zie alleen 19,- kaarten, wordt dan toch wel minimaal 50,-. Met een autotje vol aan benzinekosten scheelt het toch wel de helft van de ritprijs :p

Je kan wel met ons mee rijden wij komen langs Arnhem. Je mag mee voor 2 tientjes

Edit: €18.95.. vriendenprijsje

Wie vanuit Breda wil meerijden kan met mij meerijden.
Vriendprijsje: € 0,00.

Terug
Naar boven