AndroidHealthClinic

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Stats dat gekoppeld wordt aan FFMi zijn ook maar een getalletje. Stats zijn nooit accuraat, al helemaal vetpercentage niet. Heb je zijn shape bekeken, redelijk lean met goeie muscle insertions en epic fat distribution. Er zijn zoveel voorbeelden van fysieken waarbij dezelfde stats compleet anders lijken

Het ging ook niet zozeer of het fysiek wel of niet natty haalbaar was maar de manier waarop hij het vertelde.
Hij zou in 3 maanden 20 kg zijn aangekomen terwijl die nog steeds relatief droog was (geen fat fuk)
Idk of ie betere genetics heeft dan ronnie coleman maar dat is zelfs met gear ongeloofwaardig.
Het zal best dat hij natty is (wat ik ook wel geloof) maar dan klopt het verhaal eromheen niet helemaal.

Ik voorspel een gezellige zondagavond in dit topic drool:

Het ging ook niet zozeer of het fysiek wel of niet natty haalbaar was maar de manier waarop hij het vertelde.
Hij zou in 3 maanden 20 kg zijn aangekomen terwijl die nog steeds relatief droog was (geen fat fuk)
Idk of ie betere genetics heeft dan ronnie coleman maar dat is zelfs met gear ongeloofwaardig.
Het zal best dat hij natty is (wat ik ook wel geloof) maar dan klopt het verhaal eromheen niet helemaal.

Eens, verwoording was misschien niet het best gekozen. Ik heb toen wel duidelijk aangegeven toen dat de gemeten vetpercentages relatief waren, het is immers 4-punts huidplooi, wat gewoon met een grote korrel zout genomen moet worden. Dus om hieraan meteen FFMI te hangen gaat me ook een beetje te ver, DEXA zal ik dat opzicht veel accurater zijn.
Niet veel later wordt je verhaal verdraait en spreken mensen over 20kg VVM (I fucking wish).
Momenteel ervaar ik weer hetzelfde, ik eet nu, sinds ik uit mijn contest kom tussen 6000 en 7000 kcal per dag.
Einde contest woog ik 103kg en nu weeg ik 117kg. Hoop vet en vocht natuurlijk (dus geen VVM voor de rellers onder ons), maar nog steeds een aanzienlijke shape.

Lekker boeiend allemaal.

Eens, verwoording was misschien niet het best gekozen. Ik heb toen wel duidelijk aangegeven toen dat de gemeten vetpercentages relatief waren, het is immers 4-punts huidplooi, wat gewoon met een grote korrel zout genomen moet worden. Dus om hieraan meteen FFMI te hangen gaat me ook een beetje te ver, DEXA zal ik dat opzicht veel accurater zijn.
Niet veel later wordt je verhaal verdraait en spreken mensen over 20kg VVM (I fucking wish).
Momenteel ervaar ik weer hetzelfde, ik eet nu, sinds ik uit mijn contest kom tussen 6000 en 7000 kcal per dag.
Einde contest woog ik 103kg en nu weeg ik 117kg. Hoop vet en vocht natuurlijk (dus geen VVM voor de rellers onder ons), maar nog steeds een aanzienlijke shape.
Wel zieke gains dan in die korte tijd:eek!:

doe mij zulke genen...

• Topic Starter Topic Starter
Maar je bent zelf die draak?

Ik was ook wel eens de jonkvrouwe, maar toen wilde niemand me redden. Behalve @johnyjordaan, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt.

Ow, vanwaar de uithaal naar die leden? Discussie in een topic gehad?

--> Ik ben nieuwsgierig van aard.

De cliffs zijn eerder in dit topic al vermeld. De hele geschiedenis is te vinden in deze links:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/de-laatst-genomen-foto.348447/page-1767#post-10039585
https://forum.bodybuilding.nl/topics/1-jaar-trainen-verhaal-en-progressie.414672/

Dacht dat iedereen gezellig wilde komen trainen?!
Exactly. :wave2::thumb:
Hoop negativiteit hier. Stay positive en laat ieder lekker doen wat ie wilt!
Trainen:lifter: en de gezichten achter de forummembers ontdekken onder het genot van een hapje en drankje is toch de bedoeling :meal:.
Als het één grote discussie wordt en een hoop kritiek, is zo'n meet niet tof meer.

Ik fake natty jullie allemaal de moeder.
Gewoon in de gym zoals altijd!
snap die internet hero shit nooit zo.

kom gewoon gezellig trainen en leer elkaar kennen,....zo moeilijk is het allemaal niet in het echte leven :)
Dit^. Bewaar die eindeloze natty-niet natty discussie maar voor op de rest van DBB. Kan mij het schelen wie er allemaal een naald in de reet ramt, gewoon trainen en vreten!!11

Ik fake natty jullie allemaal de moeder.

Dit^. Bewaar die eindeloze natty-niet natty discussie maar voor op de rest van DBB. Kan mij het schelen wie er allemaal een naald in de reet ramt, gewoon trainen en vreten!!11
Ik ram ze niet in me reet.. maakt me dat weer natty dan?

Alles onder de gram is natty toch

Gewoon in de gym zoals altijd!
snap die internet hero shit nooit zo.

kom gewoon gezellig trainen en leer elkaar kennen,....zo moeilijk is het allemaal niet in het echte leven :)
Dat was ook niet wat ik ermee probeerde te zeggen. Ik ben al naar aardig wat (forum) meetings geweest en heb het altijd naar mijn zin!:thumbs:

Waar zijn alle wedstrijdgasten heen dan?
De meeste zijn er nog wel (denk ik), misschien zie ik ze niet omdat ik op andere tijden train. Zou ook kunnen dat ze vaker ergens anders trainen maar wel voor Fox uitkomen, binnenkort doen er wel weer een paar mee aan wedstrijden geloof ik :)

Terug
Naar boven