Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
De meeste zijn er nog wel (denk ik), misschien zie ik ze niet omdat ik op andere tijden train. Zou ook kunnen dat ze vaker ergens anders trainen maar wel voor Fox uitkomen, binnenkort doen er wel weer een paar mee aan wedstrijden geloof ik :)
Ikke! A.s. zondag, Gold's Gym Classic, maar wedstrijdatleet vind ik voor mijzelf een te groot begrip, aangezien ik echt niet buff ben en het de eerste keer is.

Is er al bekend waar er gegeten gaat worden?

De meeste zijn er nog wel (denk ik), misschien zie ik ze niet omdat ik op andere tijden train. Zou ook kunnen dat ze vaker ergens anders trainen maar wel voor Fox uitkomen, binnenkort doen er wel weer een paar mee aan wedstrijden geloof ik :)

Gemiddelde 10 per wedstrijd.
volgende week bij de Golds 7 man in 5 klassen. (en dan nog een paar ook de junior)

Voor de rest een lading in prep voor de Diamond Cup / Arnold amateur / Olympia amateur,...wedstrijd seizoen t/m December is weer volle bak.
Altijd leuk :)

Precies, ik dacht ook 15 kg aan te zijn gekomen (en dat was ik ook). Nu na de cut is er weer 13 af, hehe. Ach ja, 2 kg netto spiermassa in een jaar is misschien ook wel reëel; ik zie niet in op welke wijze ik hier meer van had kunnen maken.

Precies, ik dacht ook 15 kg aan te zijn gekomen (en dat was ik ook). Nu na de cut is er weer 13 af, hehe. Ach ja, 2 kg netto spiermassa in een jaar is misschien ook wel reëel; ik zie niet in op welke wijze ik hier meer van had kunnen maken.
Ik wel hoor :rolleyes:

2 meter vs 1m80 manlet

Hallo.
Je moet het gewoon heel graag willen @Bert , maar dan ook echt heel graag. Dan lukt het wel.
:dontfeed:

Ik wilde aanvankelijk komen, maar ben bang dat als jullie mij zien er de hele middag een natty of niet natty discussie zal zijn, dus ik blijf toch maar weg.

Hebben we weo wat te bespreken tijdens het vreten:woot:

Ik wilde aanvankelijk komen, maar ben bang dat als jullie mij zien er de hele middag een natty of niet natty discussie zal zijn, dus ik blijf toch maar weg.
Als de jongens het nu even uit hun systeem gooien, is het daarna klaar. OK? :p

Net 11x200(morning paper) beltless deadlift ik voelde mij even een ware crossfitter
Totdat ik na mijn set bijna moest hyperventileren van het adem tekort

Ok doei.

Terug
Naar boven