MuscleMeat

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Ziet er super uit allemaal! :lifter:

Nu de pica's van T eten nog :D

Zeker wel tof dat dit georganiseerd is. Have fun

Mooie dag georganiseerd Wouter, en alle nicks op een rijtje, bedankt.
Bedankt voor alle positieve woorden over de gym en de sfeer!
Altijd leuk om te horen en ik hoop dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft gehad!

Tot snel :)
Thanks voor de ontvangst, is ook absuluut een fijne gym, en echt KT gericht.

Het was een zeer geslaagde en gezellige meet. Lekker getraind en gegeten. :D
@wovano Heel erg bedankt voor de organisatie!!
@FoxGym Heel erg bedankt voor het faciliteren!!
@XXL Nutrition Bedankt voor de sponsoring / goodybags!
:thumbs:
Alle aanwezigen: bedankt voor de gezellige middag en avond! Tot de volgende meet.

Was echt een super geslaagde dag!
Leuk iedereen te ontmoeten, en holy shit, wat zijn mensen veel groter irl dan op de foto:eek:
Fox gym en het eten waren ook super chill.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.333
Ik wil jullie via deze weg even bedanken voor de toffe dag. Een aantal mensen had ik al vaker gezien hiervoor maar sommigen nog niet. Ik heb bijvoorbeeld @vntl wel eens gezien maar toen had hij een t-shirt aan. t*ring was een machine in een tanktop. Absoluut groter dan de foto's die je hier post. Ook @Rox92 hele buffe kerel en @The Admiral was ook aardig wat massa bijgekomen weer sinds de contest. Toen iedereen weg was hebben we hem overigens aan de leugendetectortest gehangen en hij bleek toch echt natty te zijn. Ook wil ik mijn forum maatjes @hoxyz en @VinnieVince bedanken voor hun aanwezigheid. Grappig dat je door een forum toch echt vriendschappen kunt opbouwen. Ook tof dat @Baby Olifant en @ScumbagAnnie er waren als enige dames, ook al was het voor @ScumbagAnnie makkelijker omdat ze mijn vriendin is en door mij op dit forum zit. Van @Bert zijn zelfbenoemde autisme was weinig te merken, leuke gesprekjes gehad. En @Skatermarvin blijft natuurlijk de legende die ondanks al zijn gevreet toch goed uitziet voor een natty. De anderen heb ik helaas niet echt veel gesproken maar toch erg leuk dat jullie er waren :D

Was leuk, leuke mensen.. verast dat @Rox92 bij me uit de buurt komt. Voor de rest blijft @FoxGym echt een lekkere gym. en @XXL Nutrition natuurlijk bedankt voor de goodiebag :) En @wovano bedankt voor het organiseren natuurlijk.

Naderhand toch nog even de MacDonalds overvallen :P

Ik wil jullie via deze weg even bedanken voor de toffe dag. Een aantal mensen had ik al vaker gezien hiervoor maar sommigen nog niet. Ik heb bijvoorbeeld @vntl wel eens gezien maar toen had hij een t-shirt aan. t*ring was een machine in een tanktop. Absoluut groter dan de foto's die je hier post. Ook @Rox92 hele buffe kerel en @The Admiral was ook aardig wat massa bijgekomen weer sinds de contest. Toen iedereen weg was hebben we hem overigens aan de leugendetectortest gehangen en hij bleek toch echt natty te zijn. Ook wil ik mijn forum maatjes @hoxyz en @VinnieVince bedanken voor hun aanwezigheid. Grappig dat je door een forum toch echt vriendschappen kunt opbouwen. Ook tof dat @Baby Olifant en @ScumbagAnnie er waren als enige dames, ook al was het voor @ScumbagAnnie makkelijker omdat ze mijn vriendin is en door mij op dit forum zit. Van @Bert zijn zelfbenoemde autisme was weinig te merken, leuke gesprekjes gehad. En @Skatermarvin blijft natuurlijk de legende die ondanks al zijn gevreet toch goed uitziet voor een natty. De anderen heb ik helaas niet echt veel gesproken maar toch erg leuk dat jullie er waren :D
Toch weer ecto na wat ik daar allemaal zag lopen :(

Laatst bewerkt:
@wovano toppertje

@XXL Nutrition thnx voor de goodiebag

@ de rest, was leuk

Goede fysiek bro! Armen lijken huge!

Wie is die reus links?

Halloww

Foto vertekent wel een beetje volgens mij, want voor mijn gevoel was ik niet zoveel groter :p

Bedankt voor alle positieve woorden over de gym en de sfeer!
Altijd leuk om te horen en ik hoop dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft gehad!

Tot snel :)

Nogmaals bedankt! Mooie gym, maar helaas te ver om regelmatig te trainen.

Trainen jullie altijd in tanktopjes allemaal?

Ik droeg een shirt maar ik heb dan ook niet getraind

Terug
Naar boven