- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
@The Admiral wtf heb jij gegeten de laatste tijd. Zag net je contest foto's maar dat lijkt in de verste verte niet meer op jou :')
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK geloof dat het gros te druk was met (vr)eten om foto's te maken.Ziet er super uit allemaal!
Nu de pica's van T eten nog![]()
Hier sluit ik me bij aan! Je was een gezellige tafelgenoot.Het was een zeer geslaagde en gezellige meet. Lekker getraind en gegeten.
@wovano Heel erg bedankt voor de organisatie!!
@FoxGym Heel erg bedankt voor het faciliteren!!
@XXL Nutrition Bedankt voor de sponsoring / goodybags!
Alle aanwezigen: bedankt voor de gezellige middag en avond! Tot de volgende meet.
Mèèèh..was ik maar met @wovano meegereden! Dan had ik stiekem een paar donuts gepikt!Net thuis afgezet door @wovano en @ScumbagAnnie. En alsof het niet genoeg geweest is at Wovano nog even 5 donuts als toetje na 11 rondes sushi
Geslaagd dagje![]()
Waaronder jijzelf...de t*ring!Was echt een super geslaagde dag!
Leuk iedereen te ontmoeten, en holy shit, wat zijn mensen veel groter irl dan op de foto
Fox gym en het eten waren ook super chill.
Dit dus!

THanks voor de credits, de organisatie en de monstersIk wil jullie via deze weg even bedanken voor de toffe dag. Een aantal mensen had ik al vaker gezien hiervoor maar sommigen nog niet. Ik heb bijvoorbeeld @vntl wel eens gezien maar toen had hij een t-shirt aan. t*ring was een machine in een tanktop. Absoluut groter dan de foto's die je hier post. Ook @Rox92 hele buffe kerel en @The Admiral was ook aardig wat massa bijgekomen weer sinds de contest. Toen iedereen weg was hebben we hem overigens aan de leugendetectortest gehangen en hij bleek toch echt natty te zijn. Ook wil ik mijn forum maatjes @hoxyz en @VinnieVince bedanken voor hun aanwezigheid. Grappig dat je door een forum toch echt vriendschappen kunt opbouwen. Ook tof dat @Baby Olifant en @ScumbagAnnie er waren als enige dames, ook al was het voor @ScumbagAnnie makkelijker omdat ze mijn vriendin is en door mij op dit forum zit. Van @Bert zijn zelfbenoemde autisme was weinig te merken, leuke gesprekjes gehad. En @Skatermarvin blijft natuurlijk de legende die ondanks al zijn gevreet toch goed uitziet voor een natty. De anderen heb ik helaas niet echt veel gesproken maar toch erg leuk dat jullie er waren![]()
Je bent een held!! Ik heb zelf ook nog even getwijfeld, maar toch besloten me te gedragenWas leuk, leuke mensen.. verast dat @Rox92 bij me uit de buurt komt. Voor de rest blijft @FoxGym echt een lekkere gym. en @XXL Nutrition natuurlijk bedankt voor de goodiebagEn @wovano bedankt voor het organiseren natuurlijk.
Naderhand toch nog even de MacDonalds overvallen![]()

Admiral kreeg het wel even warm aan de tafel toen Wovano riep dat Marvin de leugendetector test in de kofferbak had![]()

Dit dus..echt niet normaal wat een massa...@The Admiral wtf heb jij gegeten de laatste tijd. Zag net je contest foto's maar dat lijkt in de verste verte niet meer op jou :')

Als niemand druk is met zijn telefoon, is een teken dat het gezellig en geslaagd is.IK geloof dat het gros te druk was met (vr)eten om foto's te maken.

Eensgelijks, maar dat was geen verrassing aangezien je log ook altijd gezellig is. Ik ging niet voor niets bij je aan tafel zitten. O ja, dan voelde ik me ook wat minder ecto.Hier sluit ik me bij aan! Je was een gezellige tafelgenoot.

Euh.... thanks, of zeg je nou eigenlijk gewoon dat ik een lul ben?En man, man wat sta je nog shredded. Soort dickskin met aders!![]()
Zeg je nu dat ik een ecto ben?Ik ging niet voor niets bij je aan tafel zitten. O ja, dan voelde ik me ook wat minder ecto.![]()
Zo ja? Dan ja..zo nee, dan nee..Euh.... thanks, of zeg je nou eigenlijk gewoon dat ik een lul ben?

Zie je wel! Ook hier zit ik te vreten

hahaha, dat heb ik van meer mensen gehoord.@The Admiral wtf heb jij gegeten de laatste tijd. Zag net je contest foto's maar dat lijkt in de verste verte niet meer op jou :')
Dat meen je niet

Echt he?@The Admiral wtf heb jij gegeten de laatste tijd. Zag net je contest foto's maar dat lijkt in de verste verte niet meer op jou :')
Hier sluit ik me volledig bij aan.Het was een zeer geslaagde en gezellige meet. Lekker getraind en gegeten.
@wovano Heel erg bedankt voor de organisatie!!
@FoxGym Heel erg bedankt voor het faciliteren!!
@XXL Nutrition Bedankt voor de sponsoring / goodybags!
Alle aanwezigen: bedankt voor de gezellige middag en avond! Tot de volgende meet.

Ik wou wel even één opmerking plaatsen. Ik zie geen enkele n*ger op deze foto! W@zup with you guys? Dat is toch niet hypermodern jo...
Het kwartje viel aan tafel bij mij nog niet wie jij was (sorry.... awkward). Had je wel getrained, of alleen gegeten?
En je punt is....?Ik wou wel even één opmerking plaatsen. Ik zie geen enkele n*ger op deze foto! W@zup with you guys? Dat is toch niet hypermodern jo...
Nou,, een beetje variatie doet grote deugd!!!!!Het kwartje viel aan tafel bij mij nog niet wie jij was (sorry.... awkward). Had je wel getrained, of alleen gegeten?
En je punt is....?
Moet ik je nou alweer een kaart geven voor verkapt rasicme?
No problemo, beideHet kwartje viel aan tafel bij mij nog niet wie jij was (sorry.... awkward). Had je wel getrained, of alleen gegeten?
En je punt is....?

Moet ik je nou alweer een kaart geven voor verkapt rasicme?

Nou variatie was er echt wel hoor, zelfs van Gent eo

Ach, ik heb wel meer gemist
Lloyd heb ik ook niet zien trainen, maar stond wel op de foto 
Dus dan vraag ik u allen, meer of minder Gentenaren ?Nou variatie was er echt wel hoor, zelfs van Gent eo
Ach, ik heb wel meer gemistLloyd heb ik ook niet zien trainen, maar stond wel op de foto
![]()
true story
Nee hij niet ik wel
Bèta biedt veel meer toekomst en carrièremogelijkheden. Daarnaast heb ik mensen die exacte wetenschappen gestudeerd hebben over het algemeen hoger zitten (niet per definitie). De term alfamannetje past bovendien niet meer in het genderneutrale tijdperk.
J/K.Zeg je nu dat ik een ecto ben?
Zo ja? Dan ja..zo nee, dan nee..![]()

Ik wou wel even één opmerking plaatsen. Ik zie geen enkele n*ger op deze foto! W@zup with you guys? Dat is toch niet hypermodern jo...