Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Ziet er super uit allemaal! :lifter:

Nu de pica's van T eten nog :D
IK geloof dat het gros te druk was met (vr)eten om foto's te maken.

Het was een zeer geslaagde en gezellige meet. Lekker getraind en gegeten. :D
@wovano Heel erg bedankt voor de organisatie!!
@FoxGym Heel erg bedankt voor het faciliteren!!
@XXL Nutrition Bedankt voor de sponsoring / goodybags!
:thumbs:
Alle aanwezigen: bedankt voor de gezellige middag en avond! Tot de volgende meet.
Hier sluit ik me bij aan! Je was een gezellige tafelgenoot.

En man, man wat sta je nog shredded. Soort dickskin met aders!:thumbs:
Net thuis afgezet door @wovano en @ScumbagAnnie. En alsof het niet genoeg geweest is at Wovano nog even 5 donuts als toetje na 11 rondes sushi :roflol:

Geslaagd dagje :thumb:
Mèèèh..was ik maar met @wovano meegereden! Dan had ik stiekem een paar donuts gepikt!

Je stond trouwens goed droog man!:thumbs:
Was echt een super geslaagde dag!
Leuk iedereen te ontmoeten, en holy shit, wat zijn mensen veel groter irl dan op de foto:eek:
Fox gym en het eten waren ook super chill.
Waaronder jijzelf...de t*ring!
Dit dus!:eek!:

Leuk dat je er bij was @neet61

Ik wil jullie via deze weg even bedanken voor de toffe dag. Een aantal mensen had ik al vaker gezien hiervoor maar sommigen nog niet. Ik heb bijvoorbeeld @vntl wel eens gezien maar toen had hij een t-shirt aan. t*ring was een machine in een tanktop. Absoluut groter dan de foto's die je hier post. Ook @Rox92 hele buffe kerel en @The Admiral was ook aardig wat massa bijgekomen weer sinds de contest. Toen iedereen weg was hebben we hem overigens aan de leugendetectortest gehangen en hij bleek toch echt natty te zijn. Ook wil ik mijn forum maatjes @hoxyz en @VinnieVince bedanken voor hun aanwezigheid. Grappig dat je door een forum toch echt vriendschappen kunt opbouwen. Ook tof dat @Baby Olifant en @ScumbagAnnie er waren als enige dames, ook al was het voor @ScumbagAnnie makkelijker omdat ze mijn vriendin is en door mij op dit forum zit. Van @Bert zijn zelfbenoemde autisme was weinig te merken, leuke gesprekjes gehad. En @Skatermarvin blijft natuurlijk de legende die ondanks al zijn gevreet toch goed uitziet voor een natty. De anderen heb ik helaas niet echt veel gesproken maar toch erg leuk dat jullie er waren :D
THanks voor de credits, de organisatie en de monsters:thumbs:
Was leuk, leuke mensen.. verast dat @Rox92 bij me uit de buurt komt. Voor de rest blijft @FoxGym echt een lekkere gym. en @XXL Nutrition natuurlijk bedankt voor de goodiebag :) En @wovano bedankt voor het organiseren natuurlijk.

Naderhand toch nog even de MacDonalds overvallen :P
Je bent een held!! Ik heb zelf ook nog even getwijfeld, maar toch besloten me te gedragen ;)

Admiral kreeg het wel even warm aan de tafel toen Wovano riep dat Marvin de leugendetector test in de kofferbak had :roflol:
:roflol:
@The Admiral wtf heb jij gegeten de laatste tijd. Zag net je contest foto's maar dat lijkt in de verste verte niet meer op jou :')
Dit dus..echt niet normaal wat een massa...

Toch maar die leugendetector doen?:windup:

IK geloof dat het gros te druk was met (vr)eten om foto's te maken.
Als niemand druk is met zijn telefoon, is een teken dat het gezellig en geslaagd is. :D
Hier sluit ik me bij aan! Je was een gezellige tafelgenoot.
Eensgelijks, maar dat was geen verrassing aangezien je log ook altijd gezellig is. Ik ging niet voor niets bij je aan tafel zitten. O ja, dan voelde ik me ook wat minder ecto. ;)
En man, man wat sta je nog shredded. Soort dickskin met aders!:thumbs:
Euh.... thanks, of zeg je nou eigenlijk gewoon dat ik een lul ben?

Screenshot_20181007-081905.jpg
20181007_081957.png

@The Admiral wtf heb jij gegeten de laatste tijd. Zag net je contest foto's maar dat lijkt in de verste verte niet meer op jou :')
hahaha, dat heb ik van meer mensen gehoord.
Ik eet momenteel het dubbele dan tijdens het contest, en dan kom ik, zeker in het begin, veel vocht aan.. ook in m'n gezicht.
Dus ik ben er nog lelijker op geworden *feelsbadman*

• Like
Waarderingen: BB_
Omdat je niet alfa genoeg bent
Bèta biedt veel meer toekomst en carrièremogelijkheden. Daarnaast heb ik mensen die exacte wetenschappen gestudeerd hebben over het algemeen hoger zitten (niet per definitie). De term alfamannetje past bovendien niet meer in het genderneutrale tijdperk.

Zeg je nu dat ik een ecto ben?

Zo ja? Dan ja..zo nee, dan nee..:roflol:
J/K.
Maar jij met je nattyfysiek en shreds past iets beter in mijn straatje en gewichtsklasse. :D
Ik wou wel even één opmerking plaatsen. Ik zie geen enkele n*ger op deze foto! W@zup with you guys? Dat is toch niet hypermodern jo...
NSFW:
Die vallen niet zo op in de schaduw van al die reuzen.

Terug
Naar boven