MuscleMeat

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Ik wil de meet op zaterdag:


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik wou wel even één opmerking plaatsen. Ik zie geen enkele NEGER op deze foto! W@zup with you guys? Dat is toch niet hypermodern jo...
Ik snap deze ''trolls' nooit, zal wel een generatiekloof zijn of zo.
 
Ik snap deze ''trolls' nooit, zal wel een generatiekloof zijn of zo.
Brutushakt probeer zoveel mogelijk semi-grappige posts te plaatsen om karma van iedereen te krijgen (lukt niet echt overigens). Sommige mensen krijgen immers een harde plasser van karma, vraag me ook niet waarom, ieder zijn ding. Daarnaast verzamelen sommige mensen graag kaarten.
 
Brutushakt probeer zoveel mogelijk semi-grappige posts te plaatsen om karma van iedereen te krijgen (lukt niet echt overigens). Sommige mensen krijgen immers een harde plasser van karma, vraag me ook niet waarom, ieder zijn ding. Daarnaast verzamelen sommige mensen graag kaarten.
De kleine geneugten die het leven leuk houden nietwaar?
 


Haha dankje ! Jij hebt anders ook niet stil gezeten :D


Was leuk, leuke mensen.. verast dat Rox92 bij me uit de buurt komt. Voor de rest blijft FoxGym echt een lekkere gym. en XXL Nutrition natuurlijk bedankt voor de goodiebag :) En wovano bedankt voor het organiseren natuurlijk.

Naderhand toch nog even de MacDonalds overvallen :P

Haha bijzonder altijd dat je soms zo dicht bij elkaar woont. ! Lekker getraind ook !

neet61 uiteindelijk was het niet de Coentunnel maar de Schipholtunnel die was afgesloten :roflol:
 
Haha dankje ! Jij hebt anders ook niet stil gezeten :D




Haha bijzonder altijd dat je soms zo dicht bij elkaar woont. ! Lekker getraind ook !

neet61 uiteindelijk was het niet de Coentunnel maar de Schipholtunnel die was afgesloten :roflol:
Kom wel een keer benen bij je trainen.. je favoriet niet?
 
wovano nogmaal super tof dat je dit allemaal hebt georganiseerd! FoxGym erg fijne gym! bedankt dat we hier mochten trainen. Ik kom uit de regio, dus misschien kom ik nog wat wel eens wat vaker buurten! XXL Nutrition thanks voor de goodies. :D @ all thanks voor jullie gezelligheid.



Cutschade is hier trouwens beperkt gebleven. Gisteren ochtend 69,6kg, deze ochtend 69,4kg. Ik moet vaker ayce'en denk ik.
:eating:
 
Moet wel zeggen dat ik door je forumnaam een heel ander iemand had verwacht :)
 
Moet wel zeggen dat ik door je forumnaam een heel ander iemand had verwacht :)
Dit dus! Baby Olifant .

Ik had een soort dit verwacht..vraag me niet waarom:o

296a72896c706447ea8151375a219c6a_400x400.jpg


Ik was daarom wel aangenaam verrast:D
 
Liefste gym van NL.
 
Back
Naar boven