- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
De olympia is dit jaar voor zijn huisDan haalt @Schwarzeneggertje de Olympia toch hierheen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De olympia is dit jaar voor zijn huisDan haalt @Schwarzeneggertje de Olympia toch hierheen?
Niet in het parkje?
Je verward de olympia misschien met de ufc maar de ufc organiseert hij ook
Ik dacht dat we allemaal gratis naar een powerlift wedstrijd konden gaan.Hij kan er voor zorgen dat we allemaal gratis naar de olympia show kunnen
Prima voorstel. Mijn vrouw is dan alleen wel zo'n beetje uitgerekend dus kan zijn dat ik verhinderd benik zou eventueel kunnen vragen of er binnenkort hier in Fox wat mogelijk is? ergens eind juni? net voor de schoolvakanties beginnen?
.Waar is hier?ik zou eventueel kunnen vragen of er binnenkort hier in Fox wat mogelijk is? ergens eind juni? net voor de schoolvakanties beginnen?
staat er toch...
Nee. Fox zit in Den Bosch en in Rotterdam.
ow haha Rotterdam
Iedereen werkt gewoon op @ak Na dan
Ik zal Arnold en Robby uitnodigen. Franco en Dave zijn verhinderd. Gelukkig is Mike ook niet meer onder ons, die dronk zijn eigen urine na het trainen.Dan haalt @Schwarzeneggertje de Olympia toch hierheen?
GeilIk zal Arnold en Robby uitnodigen. Franco en Dave zijn verhinderd. Gelukkig is Mike ook niet meer onder ons, die dronk zijn eigen urine na het trainen.