Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is 3 uur rijden om met je idolen op de foto te mogen?Dat komt omdat het geopend werd door een alcoholiekerHeerlen is niet echt dichtbij, voor de Walen wel maar dat zijn geen Belgen. En ja den Bosch voor sommigen maar toch nog meer dan 3 uur voor mij :s
Aaaaaah nou snap ik waarom je iedere keer zo dicht bij me kwam staan als @Nootmuskaatje met zijn camera in de buurt was 😆Wat is 3 uur rijden om met je idolen op de foto te mogen?
wij zijn er alleen bij als er een after is

Die ga jij fixen toch?
die is toch vlak voor de "normale" meet?Ik kom alleen naar drugsmeetings. Denk dat je meetings sowieso beter even kunt uitstellen met oog op de persconferentie van vanavond en de bijbehorende nieuwe maatregelen.
Ah niceeee dan ben ik wel indie is toch vlak voor de "normale" meet?
Dacht dat het het plan van @Nootmuskaatje was om voor het sporten wat DMT tripjes te maken

Pas op! Volgende keer wordt het een Dislike!Dat komt omdat het geopend werd door een alcoholiekerHeerlen is niet echt dichtbij, voor de Walen wel maar dat zijn geen Belgen. En ja den Bosch voor sommigen maar toch nog meer dan 3 uur voor mij :s
afterparty in jouw tuin?