- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja mama LM, kom weer een keer naar de meet. Deze keer beloof ik wel gewoon hoi te zeggen ipv autistisch doortrainen
heb liever dat je doortraint! meer tijd met LM voor mij.Ja mama LM, kom weer een keer naar de meet. Deze keer beloof ik wel gewoon hoi te zeggen ipv autistisch doortrainen
Het was ook ongemakkelijk warm 🥵Ik was de vorige meet ook maar wat ongemakkelijk rond aan het wandelen![]()
netjes het stokje van me overgenomen, dankjewelJa mama LM, kom weer een keer naar de meet. Deze keer beloof ik wel gewoon hoi te zeggen ipv autistisch doortrainen
Reserveer voor mij maar een tafeltje voor 2. Wie wil er daten? Wees gerust, zonder camera.Is het dit keer alleen trainen of gaan we erna ook nog de plaatselijke AYCE schuur uitmelken?
Ik pak graag jouw stokje beet hoor

Reserveer voor mij maar een tafeltje voor 2. Wie wil er daten? Wees gerust, zonder camera.

Jaa wel eten natuurlijk. Dan komt iedereen pas los. Trainen is serieuze aangelegenheid, daarna lekker ouwe h**ren. Met name h**ren.Is het dit keer alleen trainen of gaan we erna ook nog de plaatselijke AYCE schuur uitmelken?

Reserveer voor mij maar een tafeltje voor 2. Wie wil er daten? Wees gerust, zonder camera.

Ik hou ze wel gezelschap.Gaby (mevr. C) komt ook mee, zolang ze niet hoeft te trainen![]()
mag ik die van jou dan gezelschap houden?Ik hou ze wel gezelschap.
Samen met mijn goede haarlijn.
Uiteraard het ene plezier is het andere waard.mag ik die van jou dan gezelschap houden?
Dan mag ze gerust eens met haar handen door mijn weelderige haardos gaan hoor.
Je hebt toch wel door dat dat haar nou niet bepaald op mijn hoofd zit hee