MuscleMeat

DBB Meeting Q-base

Pumpin'

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
aangezien er vanavond weer zeer veel dbb-ers nar q-base gaan is het misschien een ideetje.

ik zal in ieder geval rondstuiteren met donkergroen shirt met gele letters "Nudie way to blue" en knal gele Asics- gympen en een gaar hoofd natuurlijk :D

Misschien tot vanavond. :coolnana:

En dan ff allemaal een double biceps doen fo niet :D ?

Een meeting zit er bij mij meestal niet meer in, maar als iemand me ziet rondlopen in m'n knalrode broek met 1 grote witte streep + wit shirt is het wel geinig om ff een babbeltje te maken :D

haha lol ben benieuwd, ben ooit 1 DBB member tegengekomen op een party :D

God's cholera wat zou ik vannacht daar graag hard gaan! :D Maar ga niet omdat ik zowat wel naar elk feest wil nowadays. :p

Marky

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg!!!

Was zo graag geweest, helaas opening Jeugdhuis waardoor we maar met twee waren om naar QBase te rijden. Beetje weinig (en duur ook).

Nou, nou, have fun! Mssch wat foto's nemen en hier plaatsen?! Thx!

Mijn timetable zal er zo uitzien denk ik:

22.00 - 00.00 Gizmo / Isaac / Zany
00.00 - 01.00 B & B
01.00 - 02.15 Charly lownoise
02.15 - 02.45 Pila
02.45 – 03.30 Trance Generators
03.30 – 04.15 Zenith DJ
04.15 – 05.15 Luna
05.15 – 06.00 Dana
06.00 – 07.00 Technoboy en/of 06.30 - 07.00 Activator

Ik heb een Oranje G-SUS tshirt aan en pupillen van een 7 mm :D.

Jah... hoe kan je ooit een meeting houden :rolleyes: , beetje moeilijk.

• Topic Starter Topic Starter
FireStarter zei:
Mijn timetable zal er zo uitzien denk ik:

22.00 - 00.00 Gizmo / Isaac / Zany
00.00 - 01.00 B & B
01.00 - 02.15 Charly lownoise
02.15 - 02.45 Pila
02.45 – 03.30 Trance Generators
03.30 – 04.15 Zenith DJ
04.15 – 05.15 Luna
05.15 – 06.00 Dana
06.00 – 07.00 Technoboy en/of 06.30 - 07.00 Activator

Ik heb een Oranje G-SUS tshirt aan en pupillen van een 7 mm :D.

Jah... hoe kan je ooit een meeting houden :rolleyes: , beetje moeilijk.

ow wat schattig, hij heeft nog een time-table :D

Daar begin ik allang niet meer aan, let totaal niet meer op wie er draai en ben overal en nergens te vinden (omdat ik meestal de weg kwijt ben :D:D)

Pumpin' zei:
ow wat schattig, hij heeft nog een time-table :D

Daar begin ik allang niet meer aan, let totaal niet meer op wie er draai en ben overal en nergens te vinden (omdat ik meestal de weg kwijt ben :D:D)
:roflol:

Ik vrees dat ik niemand tegen ga komen, maar ik zal de hele avond in Germany2 en UK rondhangen.

Mensen ik vond het top :D

Heb vrolijk staan stampen op de snoeiharde beats die uit de speakers van NED 1 en 2 kwamen.

The Prophet vond ik super draaien, lekker oude hardcore enzo echt super. Heel de zaal was los + de 500 mensen die voor bij de ingang buiten stonden mee te stampen.

Technoboy draaide een totaal nieuwe set, was ik niet van um gewend. Waso ok van plan om misschien naar Deepack tegaan als technoboy zn oude shit bleef draaien... maar das niet het geval. Zullen wel krassen op mn platen hebben gezeten ofzo :P

Voor de rest... controle??? Ik had er zo 100 mee kunnen nemen, ik had mn peuken mobiel en beurs in mn handen werd wat gevoeld aan de broek en ik kon doorlopen.

Niks geen honden niks geen complete arestatieteams helemaal niks. Al die Partyflockers elkaar opnaaien.... geweldig.
Sfeer vond ik goed... maar op 1 der of andere manier zoek ik het op.
Het was 5.30u ik ging kei hard, trillende kaken enzo :D , kijk ik achter me om, zie ik een wazig figuur door de lucht vliegen op een ander persoon af. Die slaat um finaal tegen zn kop aan en hij sprinte weg. :eek: ??? WAZIIIIIG?
Gebeurde ook weer 1 meter van me af. Zolang het een meter blijft vind ik het goed.

De barren.... eigenlijk heeft het wel wat... dat er in de bunkers geen barren staan.. zo kan je alles donker houden, nadeel is dat veel mensen lopen, en je sneller het gevoel krijgt dat het te druk is. Was het ook trouwens
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu zijn geweest, na mijn mening 5.000 teveel.

Die NED 1 en 2 hadden allebei in een grote hanger gehouden kunnen worden. Waren echt veel hardstylers aanwezig.

Ik was met een eigen bus dus na 15 min lopen gingen we de bus in en waren rond half 10 weer thuis. Ik las op PF dat het een gigantische k*tzooi is geweest met de pendal bussen?Mensen tot 5 uur lang op een bus moeten wachten?
Vliegtuig dan maar next year? :D

Kom ik thuis, ik gelijk nog ff kijken welke livesets ID-t heeft uitgekozen... om ff te downloaden en daarna mee in slaap te vallen.

Kom ik deze sets tegen:

Q-Base_2004_-_Marco_Bailey_Live-09-18-CABLE-2004-XDS
Q-Base_2004_-_Anne_Savage_Live-09-18-CABLE-2004-XDS
Q-Base_2004_-_Dumonde_Live_(SSL)_19-09-SAT-2004-4CHOON
Q-Base_2004_-_Talla_2XLC_Live_(SSL)_19-09-SAT-2004-4CHOON
Q-Base_2004_-_Cosmic_Gate_Live_(SSL)_19-09-SAT-2004-4CHOON
Q-Base_2004_-_Charly_Lownoise_Live-09-18-CABLE-2004-XDS
Q-Base_2004_-_Billy_Nasty_Live-09-18-CABLE-2004-XDS
Q-Base_2004_-_Hooligan_Live_(SSL)_19-09-SAT-2004-4CHOON
Q-Base_2004_-_Gizmo_Live-09-18-CABLE-2004-XDS
Q-Base_2004_-_Pulsedriver_Live_(SSL)_19-09-SAT-2004-4CHOON
Q-Base_2004_-_Zany_Live-09-18-CABLE-2004-XDS
Q-Base_2004_-_DJ_Isaac_Live-09-18-CABLE-2004-XDS
Q-Base_2004_-_DJ_Ghost_Live-09-18-CABLE-2004-XDS

Had verwacht meer sets uit de NED 1 en 2 area te horen, maargoed smaken verschillen. Hopelijk maken ze het komende woensdag goed door de set van technoboy te draaien.

Laatst bewerkt:
Wat een ongelofelijke teringzooi :D Het leek wel orkaan Ivan op ons land afkwam, zo'n zooi was het tijdens het binnen komen en verlaten van de basis. Gelukkig waren wij al vroeg het terrein af, omdat onze BOB een offroad sluipweg gevonden had!

Ik was pas om half 1 binnen, dus helaas al veel gemist. Direct naar de UK gegaan waar K90 live zou draaien. Op zich wel een lekker setje. Daarna kwam voor mij dé set van de avond: Ed Real! Wat kan UK Hardhouse toch smerig hard zijn. Pompende beats met lekkere acid samples dr door, stukken beter dan de harstyle crap die je tegenwoordig hoort!

Was wel een geslaagd feestje, maar de organisatie heeft veel steken laten vallen!!!

Oja, uiteraard niemand van jullie herkend ;)

Moet wel natuurlijk ff erbij bedenken dat het voor Q-dance hun eerste keer was heh , op zo'n lokatie enzo. Ik vind het super hoe ze het gedaan hebben... zit um ook in de kleine dingen zoals de timetable's bij iedere ingang van een area of een plattegrond erbij.

Let op volgend jaar zal het nog beter geregelt zijn als dit jaar.

Iedereen die zoveel klaagt over dit feest... bekijk het van de andere kant... krijg je ooit de kans om in een hanger op je favo muziek te stampen? Ik denk het niet, we mogen maar blij zijn dat we Q-dance in Nederland hebben.

Ik denk dat volgend jaar het feest zich vanzelf verkoopt. Zeker als het niet weer samenvalt met MoH, en er een grote area hardcore bij komt.
Volgend jaar zal het vervoer ook heus wel beter geregelt worden als dat nu het geval was.
Q-dance is nu als eerste over de grens gegaan, kan je ook niet verwachten dat het de eerste keer volledig vlekkeloos verloopt.

@FireStarter:

Volledig vlekkeloos zal het nooit kunnen verlopen, ze hebben het weer namelijk niet in de hand ;) Wat de rest betreft;

* Het was zeker niet de 1e keer, Q-dance organiseerd dacht ik al bijna 6 jaar feesten
* Timetable + plattegrond krijg je altijd aan de ingang
* Er zijn "vroeger" genoeg illegale feesten in hangars geweest
* Als je 25 000 mensen met de auto verwacht, zorg dan dat je parkeerplaats daar op ingericht is...

Als je je maar vermaakt hebt, is het prima :thumbs: Maar geloof me, er is meer op deze wereld dan de feesten van Q ;)

eq_909 zei:
@FireStarter:

Volledig vlekkeloos zal het nooit kunnen verlopen, ze hebben het weer namelijk niet in de hand ;) Wat de rest betreft;

* Het was zeker niet de 1e keer, Q-dance organiseerd dacht ik al bijna 6 jaar feesten
* Timetable + plattegrond krijg je altijd aan de ingang
* Er zijn "vroeger" genoeg illegale feesten in hangars geweest
* Als je 25 000 mensen met de auto verwacht, zorg dan dat je parkeerplaats daar op ingericht is...

Als je je maar vermaakt hebt, is het prima :thumbs: Maar geloof me, er is meer op deze wereld dan de feesten van Q ;)
`Ja dat heb ik meegemaakt jah :mad:

Sensation Black - ID-T : Geluid was bagger, drank was moeilijk te krijgen
Decibel Outdoor - B2S : Hier wil ik gewoon niet over praten.. alles viel me tegen :) behalve de dj's.

Ik vond het gister zwaar relax, heb wel t*ring veel gelopen. NED 1 > NED 2 > Dan weer daarnaartoe. Dan maar weer ergens gaan lopen :rolleyes: . En dan... owjah :P Ik moest pissen :D . Echt een top feest. Maar hoe lekker was dat eigenlijk die regen ff... lekker afkoelen. Shirt binnen uit en doorfeesten.

Dat heb ik wel gemerkt... ik krijg het altijd benauwd en zweet heel veel met een shirt aan, had gister voor de eerste keer mn shirt ff uitgetrokken, en het voelt veel beter dan. Niet te warm niet te cool. Kunnen andere het wel misschien patserig ofzo vinden, of smerig als je iemand aanraakt ofzo.

Zeik niet, denk nou maar niet dat die druppels van het dak regendruppels zijn :P . En het is gewoon lekker voelt je veel vrijer.

Laatst bewerkt:
q-base pendelbus vanaf Nijmegen:

21:15 aankomst op station met eigen vervoer.

22.37 vertrek met pendelbus!!! :headbang: De bussen zaten vast in het verkeer. Enige pluspunten: gezeliige bus en de chauffeur die snabbelde wat bij door bier te verkopen voor 1 euri :D .....wat dus zo op was toen ik 2 6-packs kocht, sorry bro's :D)

00:43 aankomst Q-base (controle?? niks gezien :) had gelukkig genoeg bij voor mij en mijn meisi.)

01:02 binnen bij q-base en feestuhhhhhh!!!

terugweg weet ikniet meer hoelaat want was wederom de weg kwijt :D Ik weet nog wel dat ik 9:00 in nijmegen was en alle mensen op straat ons raar aankijken met onze gare hoofden en vieze kleren (ik krijg het toch altijd weer voor me kaar om me eigen tot halverwege mijn kuiten HELEMAAL smerig te maken en ook mijn shirt en rest van mijn broek zien er ook zwaar gehavend uit ???)

Ovar-all opinion:

Vervoer klote, mooi terrein, klote regen, veel bekende :D, to much drugs :(

Cijfer: 8

was in begin matig wazig en precies goed, daarna begon het uit te werken en dus teveel bijgepakt, gevolgd: wappie als een malijer en helft van de avond niet meer mee gemaakt. drugs are bad mmmkay. NU ff geen feestjes meer en rustig an doen. 24 November Qlimax Gelredome wordt het volgende feestje pas weer.

voor mij was het geslaagd, geen gezeik gehad met bussen ofzo.

alleen terug weg 1,5 uur moeten wachten voor we aan konden rijden...

klote was wel dat ik niemand kon bellen, wel ontvangst maar kreeg geen verbinding ??? ???
gevolg was dat de helft van onze groep kwijt was :p

Mijne is 2 oktober Technoboy first solo in The Matrixx, en daarna Qlimax.

En dan relaxxxx tot oudjaar niks meer. Tussen oudjaar en inqontrol zit ook niks meer ofwel?

Hmmz, ik had een kaartje maar heb het weer verkocht omdat ik het geld nodig had (en vriendin ook). Was zuur om die shit op de radio te horen als je thuis zit en al je vrienden lopen te zweefkaken op een vet feest :(

hmm 2 oktober, lekkere muziek, lekker dichtbij.....aanlokkelijkmaar tochmaarniet

Terug
Naar boven