Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:Haha, gratis is altijd mooi!
Gewoon gaan. Niet snoepen is ook goed te doen. Vind die slikkers altijd een ramp juist!
(als het niet meer is)Pumpin' zei:haha dan zou ik maar niet naar de Matrix gaan waar daar is 60-70% wappie(als het niet meer is)

FireStarter zei:Hoe zit het eigenlijk met het paalbaargehalte daar?
Loopt er altijd veel rond?
RichardV zei:Met name het jongere deel is bij die exxelerator avondjes erg de kluts kwijt ja. Maar bij de iet wat oudere bezoekers valt het wel mee.
Waarom ik er een hekel aan heb? Staan ze daar te schuinbekken als een stel dwazen, heb ik het nooit zo op. Maarja, dat zelfde zullen ze van mij zeggen na een fles wodka![]()

Heb tot nu toe gaan slechte dingen gehoordRichardV zei:Ligt er natuurlijk ook aan hoe je erzelf uitziet, maar dat er mooie vrouwen tussen lopen, dat is zeker!
.
. Tegen bomen lopen en helemaal paniek dat ze de weg kwijt zijn
gelachen 
FireStarter zei:Heb tot nu toe gaan slechte dingen gehoord.
Heb er al best wel zin in. Ik ben te herkennen in mn oranje Gsus tshirt. Gaan er nog meer meer dbbers ernaartoe?
.Hahaha!RichardV zei:Ja ik dus, en Pumpin misschien, 4CC komt er ook wel eens.
Ik weet nog niet wat ik aantrek, ben geen vrouw.

Heb ik gedaanPumpin' zei:ik ben van de partij, helaas geen vip deze keer omdat ik naar een verjaardag moet van te voren, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat ik vanavond aan hebgeen ideee. Ik ben te herkennen aan mijn lekkere vriendin
kijkje pm firestrarter.
en dan?