MuscleMeat

DBB Meeting Q-base

Haha, gratis is altijd mooi!
Gewoon gaan. Niet snoepen is ook goed te doen. Vind die slikkers altijd een ramp juist!

Waarom dat nou weer??

Niet dat ik me aangesproken voel....

Tjah, ik vermaak me ook prima zonder snoepgoed. Maar of ze een ramp zijn? Ligt eraan op welke manier.....

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Haha, gratis is altijd mooi!
Gewoon gaan. Niet snoepen is ook goed te doen. Vind die slikkers altijd een ramp juist!

haha dan zou ik maar niet naar de Matrix gaan waar daar is 60-70% wappie :D (als het niet meer is)

Hoe zit het eigenlijk met het paalbaargehalte daar?

Loopt er altijd veel rond?

veel lekkere wijven maar ook veel lelijke :D

ga zelf maar ff kijken, dan zie je het wel

regelmatig ook lekkere danseresjes met zeer korte rokje op zeer hoge blokken (gluur gluur :D)

Pumpin' zei:
haha dan zou ik maar niet naar de Matrix gaan waar daar is 60-70% wappie :D (als het niet meer is)

Met name het jongere deel is bij die exxelerator avondjes erg de kluts kwijt ja. Maar bij de iet wat oudere bezoekers valt het wel mee.
Waarom ik er een hekel aan heb? Staan ze daar te schuinbekken als een stel dwazen, heb ik het nooit zo op. Maarja, dat zelfde zullen ze van mij zeggen na een fles wodka :D

RichardV zei:
Met name het jongere deel is bij die exxelerator avondjes erg de kluts kwijt ja. Maar bij de iet wat oudere bezoekers valt het wel mee.
Waarom ik er een hekel aan heb? Staan ze daar te schuinbekken als een stel dwazen, heb ik het nooit zo op. Maarja, dat zelfde zullen ze van mij zeggen na een fles wodka :D

de pa (40-42 jaar, in dagelijks leven zakenman, al jaren getrouwd en 2 kindern 18 en 14) van een maat van mij en zijn vrienden tussen de 28-40 kunn eer anders ook wat van :D

Maar inderdaad de exxelarator avonden zijn iets erger. Er wordt gesnoven bij het leven op de wcs.

RichardV zei:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je erzelf uitziet, maar dat er mooie vrouwen tussen lopen, dat is zeker!
Heb tot nu toe gaan slechte dingen gehoord :D .

Heb er al best wel zin in. Ik ben te herkennen in mn oranje Gsus tshirt. Gaan er nog meer meer dbbers ernaartoe?

BTW op Qbase was lache man. Als je van Netherlands 2 naar de main ging had je een paadje tussen de struiken door, een hoop mensne liepen hierdoor om sneller door te kunnen lopen. En daar liepen me toch figuren op dat moment :eek: . Tegen bomen lopen en helemaal paniek dat ze de weg kwijt zijn :D gelachen :p

FireStarter zei:
Heb tot nu toe gaan slechte dingen gehoord :D .
Heb er al best wel zin in. Ik ben te herkennen in mn oranje Gsus tshirt. Gaan er nog meer meer dbbers ernaartoe?

Ja ik dus, en Pumpin misschien, 4CC komt er ook wel eens.
Ik weet nog niet wat ik aantrek, ben geen vrouw :D .

ik ben van de partij, helaas geen vip deze keer omdat ik naar een verjaardag moet van te voren, maar dat mag de pret niet drukken.

Wat ik vanavond aan heb??? geen ideee. Ik ben te herkennen aan mijn lekkere vriendin :D

kijkje pm firestrarter.

RichardV zei:
Ja ik dus, en Pumpin misschien, 4CC komt er ook wel eens.
Ik weet nog niet wat ik aantrek, ben geen vrouw :D .
Hahaha! :D

Ze zéggen dat ze het weten ja!
Maar een uur na de eigenlijke vertrektijd nog ff 5 verschillende combo's proberen, om weer bij de 1e te eindigen.
Maar dan inmiddels ook een tikkie chagrijniger zijn.

Zucht....:rolleyes:

Pumpin' zei:
ik ben van de partij, helaas geen vip deze keer omdat ik naar een verjaardag moet van te voren, maar dat mag de pret niet drukken.

Wat ik vanavond aan heb??? geen ideee. Ik ben te herkennen aan mijn lekkere vriendin :D

kijkje pm firestrarter.
Heb ik gedaan ??? en dan?

Terug
Naar boven