XXL Nutrition

DBB Meeting Q-base

Oke......

7uur reizen, dat terwijl ik hemelsbreed 40km van het vliegveld vandaan woon. Maargoed, eenmaal binnen 00.30 meteen naar de main, flink lopen knallen de hele avond. Geluid was goed (op het einde kanonhard) lasers e.d. was ook erg goed. Andere zalen weinig van mee gekregen.

Ben nog eff in Germany 1 geweest, lekker duister, 2 lasers + stroboscoop and that's it. En in Holland 1; ik heb het niet zo op dat hardstyle gebeuren, vind het persoonlijk weinig hebben. Wil je Qnallen en beuQen dan kies je wel voor de techno, maargoed, dat terzijde. Maar opzich was er wel een topsfeer daar.

Parkeerplaatsen, whehe, 2uur lopen zoeken naar de auto? Tjah wat was dat onduidelijk dan. Maar jongens hebben netjes gewacht op deze jongen.

Organisatie heeft flinke steken laten vallen, maargoed, het was wel bruut, volgend jaar weer.

Stond trouwens begin van de avond op station in Den Bosch, waar het Nazistische legioen naar Heerenveen vertrok, bahbah, allemaal de Nederlandse vlag op de mouw, Lonsdale, Fred Perry, zucht.

Daar had ik nog niet heen gewild als ik het kaartje had gekregen, geluid was ook erg slecht hoorde ik.

Laatst bewerkt:
Stond trouwens begin van de avond op station in Den Bosch, waar het Nazistische legioen naar Heerenveen vertrok, bahbah, allemaal de Nederlandse vlag op de mouw, Lonsdale, Fred Perry, zucht.

Den bosch is toch geen 40 km daar vandaan???

was idd een ramp zeg die organisatie man man man, Q-dance heeft niet echt goed haar huiswerk gedaan.

22.30 vertrokken, 02.15 liep in binnen.
pendelbussen was een grote ramp. 6 of 8 bussen voor 4000 man. tja, en dan regent t ook nog eens dus frustraties alom met als gevolg dat de hekken omver werden gebeukt wat resulteerde in een mooie natte wandeltocht op weg naar de ingang...wel erg gezellig

gecontroleerd werd er amper op een aai met de hand op mn broek na en toen op naar de bunkers

eenmaal gevonden was t een en al schuilen en binnen komen? ho maar. was zo druk dat je amper binnenkwam in de bunkers maar mag niet klagen, heb me prima vermaakt daar. veel geouwehoerd tot ergernis van sommige gasten toe:D

regen of geen regen, er moest gefeest worden dus dat heb ik dan ok zeker gedaan. kletsnat maar flink met de voetjes op en neer om me op te drogen., 4 uur werd t zon beetje droog dus toen was t zeker beter.
vrienden van mij stonden vooraan in bunker en ga dan maar eens buiten drinken halen..tja
early rave was zeker super ondanks dat op gegeven moment een dj t wel een aardig idee vond om happy hardcore te draaien...beetje minder maar goed

ondanks de organisatie toch een geslaagd feest

de leeuw zei:
Den bosch is toch geen 40 km daar vandaan???

Goed opgemerkt, heb alleen niet gezegd dat ik vanaf Den Bosch naar Niederrhein ben gegaan. :D Kom uit de omgeving van Arnhem.

@ Dandy, organisatie is inderdaad minder. Maar genoeg potentie in die locatie, dat wel.

Maar effe serieus, een meeting op een party moet toch wel te regelen zijn...?

Da's lachen man!

Op Qlimax dan maar, zitten we tenminste allemaal alvast in dezelfde area

Aan de verhalen te zien was het dus een geslaagd feesie. :)

Ik kon helaas niet, ik had opzich wel heen gewild en nu ik wat Q-Base setjes heb gedownload, die zeer goed klinken, vind ik 't helemaal jammer, maargoed, volgende keer beter. :cool:

Ik vind die site van Q-Base trouwens ook zeer cool, lekker duister enzo. :p

Voor degene die de livesets nog niet hebben:

[Link niet meer beschikbaar] (lekkere d/l speeds!)

Weet iemand of er nog meer uitgezonden is?

nee :mad: :mad: :mad: :mad: !!!! Er is niks uitgezonden afgelopen woensdag. Iedereen had het erover dat Technoboy of the Prophet's set uitgezonden zou worden tussen 8 en 10 in de Qdance uurtjes op idt radio.

MAar helemaal niks!!!!! , echt zo zonde.

Maargoed volgende week naar Technoboy, en jawel, Rob heeft vrijkaartjes gekregen :D.

Het is wachten op X-Qlusive, dan zullen er wel gruweijke sets worden uitgezonden van 11 tot 5 uur.

Ben ik nu niet de man nu ik vrijkaartjes heb voor Technoboy?

Kan ik mooi die gigantische rij overslaan :D

FireStarter zei:
Ben ik nu niet de man nu ik vrijkaartjes heb voor Technoboy?

Kan ik mooi die gigantische rij overslaan :D

Idd, die rij zal volgende week wel weer lang zijn, maar kom meestal vrij snel binnen. Ze matsen mij meestal wel.
Dus volgende week ben ik van de partij!

enne hardbass?

nog mensen naar toe?

• Topic Starter Topic Starter
de vip-bandjes voor technoboy liggen al klaar. :)

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:

ik kan wel een avond feesten zonder snoepies :twitch:

maar ik denk er wel aan ja, de pa en ma (en consorten) van een vriend van me gaan vaak naar de matrix en hebben altijd gratis entree en vip-bandjes. Dus we gaan met hun mee :)

Maar ben er nog niet helemaal over uit....maar is wel verleidelijk natuurlijk.

Terug
Naar boven