XXL Nutrition

DBB meeting: Tóch wokken!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Het wordt toch wokken tijdens de DBB meeting, aan de weersvoorspellingen te zien.

Ik weet al een leuke wok-restaurant! Voordelen: 1 prijs, veel kwalitatief goed bereid eten, veel vlees en nooit te weinig. Bovendien: droog! :D

Ik wist het wel: Barbequen in Nederland is een utopie...

Trouwens, hoe zit het met de huidige lijst? Ik hoor hier en daar van nogal wat afzeggingen...

dbc01 my heros back :D ik wok gezellig mee :D

Blaas het hele gedoe maar af en doe het in de lente opnieuw als het warm is, misschien heb ik dan ook wel centjes genoeg :thumbup:

Pfff niet de boel gaan lopen opstoken ouwe bok!!!

Gewoon BBQ zoals afgesproken!!!!!!!!!!!!!!! :D

Onze oude relschopper is weer terug! Zeker in de Enkhuizer Almanak opgezocht wat voor het wordt volgende week zaterdag?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, heb e.e.a. gechecked op basis van de afgelopen weken en wat gezond verstand :D

Dan weet je ook dat na regen komt zonneschijn. Gewoon afwachten en ook gewoon komen als er misschien een spatje regen kan vallen. We zijn toch niet van suiker?

Damn, is hij er ook weer? :(

DBC01 zei:
Trouwens, hoe zit het met de huidige lijst? Ik hoor hier en daar van nogal wat afzeggingen...

Heb al drie keer gepmd over dat ik ook wou komen maar aangezien ik maar geen gehoor heb gehad ben ik dus nie aanwezig :cool:

DBC01 zei:

Iedereen heeft al een PM gehad met het verzoek of hij/zij zich af wou melden als hij/zij niet mee zou gaan omdat DW alles voorschiet.

Die lijst in de startpost van het BBQ topic is up-to-date dus.

Dank u voor uw bezorgdheid ten aanzien van dit. :thumbup:

De ouderwetse Indian Summer, ook al hebben we nu weinig echte zomer gehad.

Ik maak me oprecht zorgen en meteen al wordt aan mijn bezorgdheid getwijfeld.

Hoe zou dat toch komen? :(

niet mokken...lekker wokken...de gouden wok tegenover de euromast biedt genoeg ruimte aan 100 personen desnoods:D

MrJ zei:
Iedereen heeft al een PM gehad met het verzoek of hij/zij zich af wou melden als hij/zij niet mee zou gaan omdat DW alles voorschiet.
Ik niet. Maar maakt niet uit, kom toch. :)

Welkom terug, Piet Paulisma. :thumb:

Kan je even uitzoeken en natrekken of we ook een witte kerst krijgen? :D

Geen witte kerst, tenzij je Colombia of Aspen gaat bezoeken.

Regen, dat is wat we hier verdienen.

Ku-hut heb ik het miss toch verkeerd! :eek:

Volgende week een warrrme week! :thumb:

dutch windmill zei:
Dag Bodybuilders..kunnen jullie het nog even laten weten als jullie wel of niet naar de BBQ komen?..dan weet ik wat ik moet bestellen...

graag zsm..

grtjes Rico

Zo spoedig mogelijk heb ik u laten weten dat geen feest compleet is zonder uw relknaap met z'n beauty!

We'll be there. ;)

:D

Ik heb er nog steeds zin in......beetje bbqen met een baco zie ik wel zitten.

Terug
Naar boven