- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Mag ik m'n camera meenemen? Dan kun je me e.e.a. bijspijkeren over de Z20!
BTW mensen wees behoudend met uw camera, niet iedereen wenst ongecompliceerd op de foto te gaan die dag!!
Ik kreeg een lijstje van 26 bezoekers in m'n PM van DW...
boogie zei:maarrr...wie is de mysterieuze nummer 14 op die lijst?!
een verrassing?![]()

Snaper zei:is er geen krachtmeting, armworstelen of misschien een eetwedstrijd?

Er is een zwemwedstrijd, we jonassen een paar ecto's de Kralingse Plas inSnaper zei:is er geen krachtmeting, armworstelen of misschien een eetwedstrijd?

Mans zei:Dit schijnt nu het actieve topic te zijn dus voor de mensen die nog de aansluitend de stad in willen: er is een Club Cruise waaraan ondermeer de Now & Wow, Nighttown, Off Corso en Hollywood deelnemen. Voor 15 euro kan je de hele avond terecht in 13 clubs. Het is die avond dus zeker niet wat je normaal kan verwachten in de clubs!

Emile zei:

EricR zei:Er is een zwemwedstrijd, we jonassen een paar ecto's de Kralingse Plas in![]()

Ja, ik ken er eentje...DBC01 zei:Mag ik m'n camera meenemen? Dan kun je me e.e.a. bijspijkeren over de Z20!
BTW mensen wees behoudend met uw camera, niet iedereen wenst ongecompliceerd op de foto te gaan die dag!!
Ik kreeg een lijstje van 26 bezoekers in m'n PM van DW...

ik ga jou versieren als je er zo bij zit.MrJ zei:Lekker!
De hele dag zitten zweten, meurend naar aangebrande kip en met vetvlekken op de shirt (als je buurman als een varken eet that is) een chick proberen te scoren!![]()
Mans zei:Dit schijnt nu het actieve topic te zijn dus voor de mensen die nog de aansluitend de stad in willen: er is een Club Cruise waaraan ondermeer de Now & Wow, Nighttown, Off Corso en Hollywood deelnemen. Voor 15 euro kan je de hele avond terecht in 13 clubs. Het is die avond dus zeker niet wat je normaal kan verwachten in de clubs!