Fitness Seller

DBB meeting: Tóch wokken!

Jij komt uit op 26, ik weet verder van niks. 26 of 50, het boeit me verder weinig. Wie niet komt die mis ik ook niet.

DBC01 zei:
Mag ik m'n camera meenemen? Dan kun je me e.e.a. bijspijkeren over de Z20!

BTW mensen wees behoudend met uw camera, niet iedereen wenst ongecompliceerd op de foto te gaan die dag!!

Ik kreeg een lijstje van 26 bezoekers in m'n PM van DW...

DW en ik PM'en ieder de helft...

maarrr...wie is de mysterieuze nummer 14 op die lijst?!
een verrassing? :)

Big_T natuurlijk, onze vader

boogie zei:
maarrr...wie is de mysterieuze nummer 14 op die lijst?!
een verrassing? :)

Jaja, zal alles wel weer mooi aan laten sluiten zo.

Ik kan natuurlijk de laatste in de lijst nu op #14 zetten, maar nu staat de lijst zo mooi op aanmeldingsvolgorde. :o

is er geen krachtmeting, armworstelen of misschien een eetwedstrijd?

we komen om te chillen, niet om ons bb ego naar boven te halen, dat doen we in de gym :D

Ook al ben je dan wel een echte clown ;) :D

Dit schijnt nu het actieve topic te zijn dus voor de mensen die nog de aansluitend de stad in willen: er is een Club Cruise waaraan ondermeer de Now & Wow, Nighttown, Off Corso en Hollywood deelnemen. Voor 15 euro kan je de hele avond terecht in 13 clubs. Het is die avond dus zeker niet wat je normaal kan verwachten in de clubs!

Lekker!

De hele dag zitten zweten, meurend naar aangebrande kip en met vetvlekken op de shirt (als je buurman als een varken eet that is) een chick proberen te scoren! :o

Mans zei:
Dit schijnt nu het actieve topic te zijn dus voor de mensen die nog de aansluitend de stad in willen: er is een Club Cruise waaraan ondermeer de Now & Wow, Nighttown, Off Corso en Hollywood deelnemen. Voor 15 euro kan je de hele avond terecht in 13 clubs. Het is die avond dus zeker niet wat je normaal kan verwachten in de clubs!

Ik ben michael jackson niet :D

DBC01 zei:
Mag ik m'n camera meenemen? Dan kun je me e.e.a. bijspijkeren over de Z20!

BTW mensen wees behoudend met uw camera, niet iedereen wenst ongecompliceerd op de foto te gaan die dag!!

Ik kreeg een lijstje van 26 bezoekers in m'n PM van DW...
Ja, ik ken er eentje... :cool:

MrJ zei:
Lekker!

De hele dag zitten zweten, meurend naar aangebrande kip en met vetvlekken op de shirt (als je buurman als een varken eet that is) een chick proberen te scoren! :o
ik ga jou versieren als je er zo bij zit.

• Topic Starter Topic Starter
Mans zei:

Iedereen mag gratis douchen en badderen bij Dutch thuis, en zich uitgebreid omkleden voor de citytour. Ik laat even verstek gaan want ik wordt verwacht bij m'n kindercolabar.

Terug
Naar boven