MuscleMeat

DBB multiplayer game topic

Ps3

(Iemand trouwens tekken? Sloop je :D )

Ik ben ook in. Redelijk hoge skill in COD 4 en blackops1/2(k*tgames), wow ook 5 jaar gespeeld.. csgo is ook wel nice. Denk dat een mmo meer aanspreekt.

Ik ben ook in. Redelijk hoge skill in COD 4 en blackops1/2(k*tgames), wow ook 5 jaar gespeeld.. csgo is ook wel nice. Denk dat een mmo meer aanspreekt.

Ik ben echt gek van de COD games , ma ben blijven hangen bij world at war , gwn omdat ik de multiplayer altijd boeiend bleef vinden :p.

Welke raadt je me aan Black ops 1 of 2 ?

Kom met een game Jeau

Ik ben echt gek van de COD games , ma ben blijven hangen bij world at war , gwn omdat ik de multiplayer altijd boeiend bleef vinden :p.

Welke raadt je me aan Black ops 1 of 2 ?

Cod2 blijft beste game van de reeks, daarna 4. Jammer dat ze allebei vrijwel uitgestorven zijn en er problemen zijn geweest in de community met bijv (wss) een cheat developer die ook de standaard gebruikte anticheat software maakte:roflol:
Black ops 2 is beter als 1 en wel vermakelijk voor af en toe. Wel erg makkelijk imo, verschilt ofc per persoon.

Maargoed, OT: moet wel een pc game zijn voor mij.

Pacman online? :P

Cod2 blijft beste game van de reeks, daarna 4. Jammer dat ze allebei vrijwel uitgestorven zijn en er problemen zijn geweest in de community met bijv (wss) een cheat developer die ook de standaard gebruikte anticheat software maakte:roflol:
Black ops 2 is beter als 1 en wel vermakelijk voor af en toe. Wel erg makkelijk imo, verschilt ofc per persoon.

Maargoed, OT: moet wel een pc game zijn voor mij.

CoD4 is niet meer te spelen op Xbox helaas, zou eigenlijk mn geld terug moeten krijgen. Elk potje oneindig noobtube zonder reload....

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 23:16 ----------

Ja god, ik zie alleen generic en mediocre MMO's. TERA ziet er ****ing goed uit, is geen **** aan. GW2 kost knaken (geen monthly, scheelt weer).. Halp mee te zoeken.

Hmmm zal ff helpen, mn schrale laptop moet t wel trekken. Door dit ding ben ik gelukkig gestopt met WoW--> Gains.

Mis vanilla wel, magisch als je 13 bent....

CoD4 is niet meer te spelen op Xbox helaas, zou eigenlijk mn geld terug moeten krijgen. Elk potje oneindig noobtube zonder reload....

Wel pc man. Shooters horen op pc gespeeld te worden imo.

@peanut: gw2 endgame is k*t, levelen is wel goed uitgewerkt. Maargoed, dan is het dus nog niet veel waard.

Allods of Aion

Settlers online, is nog gratizzz ook!

Aion had toch een monthly fee?
IN voor GW2, speel ik al :p

Terug
Naar boven