AndroidHealthClinic

Dbb game: Dbb-Roulette

Bezoekers in dit topic

Mijn vriendinnetje is toch al doodgeschoten.. /care
 
Zucht, denk nou even na jongens...
 
:roflol:

Ik ben gewoon mezelf :o /cry
 
The end..

"Fuck..ik had die vermeiro gelijk af moeten knallen" denkt tremendes.

De stemmen gingen rap op LM7790 wie idd de troll was.

Helaas was m'n hint voor vermeiro te makkelijk en is voor mij dan ook de winnaar van dbb-roulette.

Ben blij dat ik toch een leven blijk te hebben want ondanks dat ik een sabbatical cq gepensioneerd slash rentenierend leven leid kon ik te weinig tijd vinden deze week.
Het viel me niet mee eerlijk gezegd. Het maakt mijn respect en waardering voor de eerdere spelleiders alleen maar groter.

Moet zeggen dat ik de oude opzet wel leuker vind.:D Ik hoop dat een volgende spelleider dit weer in ere zal herstellen.:)

De bans vond ik persoonlijk erg grappig en ook heb ik veel plezier gehad in het schrijven van de verhalen.

NickyCumFace was mijn stemmen tellende hoer en ging mij net ook op andere wijze helpen. Erg jammer dat daar nu ook een einde aan is gekomen.:eyebrow:

Hoop dat jullie er een beetje plezier aan hebben beleefd.

Kind regards,
Tremendes
 
Was gisteren al besloten dan sanca eruit ging toch?

Voor vandaag LM maar dan

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

So smart
 
Nou ik vond het een vreemde gewaarwording! Wel leuk ;) Dank Trem voor het hosten van deze vage game.
 
kheb me naam niet eens een keer gehoord, maar wat was de hint dan?
 
Moet je wel lm even die dagban geven toch?
 
thnx Trem...was lekker samenwerken :eyebrow:
 
De ekte ekte ultimate troll zou nu zijn dat Trem de overlevenden ook een 24 uurs ban geeft :roflol:

kut waarom zeg ik dat nou :p
 
mooie verhaaltjes Trem! heb me nog proberen te redden op t laatst, maar de hint was te duidelijk denk ik idd..
tnx!!
 
Was gisteren al besloten dan sanca eruit ging toch?

Voor vandaag LM maar dan

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

So smart

Nee stemmen tot 21.00 en LM had de meeste, ik meen 5 en Sanca 3.

Nou ik vond het een vreemde gewaarwording! Wel leuk ;) Dank Trem voor het hosten van deze vage game.

Vaag was die zeker..

kheb me naam niet eens een keer gehoord, maar wat was de hint dan?

Nee is ook moeilijk. Had iedereen aan bod willen laten komen maar is helaas wat snel afgelopen.

Hint was dat de hersens van HillR zelfs in LM's haar kwam terwijl zij notabene het verst van haar af zat.(zij wist immers dat Hill dood ging dus was stukje verderop gaan zitten).

Andere hint was de etages 9 en 7 in de lift.
 
welke hint? ik vind lm gewoon stom
 
die hint over etages is wel heel erg ver gezocht :roflol:
 
Moet je wel lm even die dagban geven toch?

Neuh..ben een whiteknight. PUA matig zou dat een hele slechte move zijn.

thnx Trem...was lekker samenwerken :eyebrow:

Ja ik ben om hoor!:o

De ekte ekte ultimate troll zou nu zijn dat Trem de overlevenden ook een 24 uurs ban geeft :roflol:

kut waarom zeg ik dat nou :p

Kep met de gedachte gespeeld om jullie idd allemaal af te knallen. Maar probeer een goed verliezer te zijn. Kan zijn dat het niet lukt en ik hier nog op terug kom...

mooie verhaaltjes Trem! heb me nog proberen te redden op t laatst, maar de hint was te duidelijk denk ik idd..
tnx!!

Ja achteraf erg stom van me. Jij hebt je best gedaan, thanks!
 
Vaagste spel ooit, nu ik de opzet snap heb ik wel zin in het volgende spel. Had de hint er zelf nog niet gevonden :o
 
Back
Naar boven