MuscleMeat

Dbb game: Dbb-Roulette (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kep met de gedachte gespeeld om jullie idd allemaal af te knallen. Maar probeer een goed verliezer te zijn. Kan zijn dat het niet lukt en ik hier nog op terug kom...

Inb4 alleen ik krijg een 24 uurs ban :roflol:
 
Ik maak wel gewoon een ouderwets spelletje met 3-4 weerwolven, een jager, heks, het meisje, burgemeester etc dan voor de mensen die mee willen blijven spelen na dit heerlijke begin.
 
Ik maak wel gewoon een ouderwets spelletje met 3-4 weerwolven, een jager, heks, het meisje, burgemeester etc dan voor de mensen die mee willen blijven spelen na dit heerlijke begin.

held!
 
mooie verhaaltjes Trem! heb me nog proberen te redden op t laatst, maar de hint was te duidelijk denk ik idd..
tnx!!

Ik vind jou niet lief meer. Gelijk mij kapotmaken. Heb ik niet verdiend :mad:

Ik maak wel gewoon een ouderwets spelletje met 3-4 weerwolven, een jager, heks, het meisje, burgemeester etc dan voor de mensen die mee willen blijven spelen na dit heerlijke begin.

Yeahhhh, thats the spirit!! :D:D


---------

Was een leuke game tren! En ik vind dat je ze gewoon allemaal moet bannen, op lloyd na. Die moet nieuwe game organiseren. Ik vind iig LM ban.. so she can feel my feels :o
 
Ik maak wel gewoon een ouderwets spelletje met 3-4 weerwolven, een jager, heks, het meisje, burgemeester etc dan voor de mensen die mee willen blijven spelen na dit heerlijke begin.

In.
 
Ik vind jou niet lief meer. Gelijk mij kapotmaken. Heb ik niet verdiend :mad: Yeahhhh, thats the spirit!! :D:D --------- Was een leuke game tren! En ik vind dat je ze gewoon allemaal moet bannen, op lloyd na. Die moet nieuwe game organiseren. Ik vind iig LM ban.. so she can feel my feels :o

ik wilde je er ook niet uit! haha vond je zo zielig.. moest me ook echt inhouden op whatsapp :o
het was zo: jij stemde op lloyd en ik wilde lloyd eruit hebben. dus ik dacht zo lloyd verdacht te maken maar dat had de rest dus niet door... heb zelfs nog veranderd van stem die avond maar toen had Tremendes al een verhaaltje geschreven.
sorry sorry :o
 
ik wilde je er ook niet uit! haha vond je zo zielig.. moest me ook echt inhouden op whatsapp :o
het was zo: jij stemde op lloyd en ik wilde lloyd eruit hebben. dus ik dacht zo lloyd verdacht te maken maar dat had de rest dus niet door... heb zelfs nog veranderd van stem die avond maar toen had Tremendes al een verhaaltje geschreven.
sorry sorry :o

Kai su, teknon?
 
Al bij al leuk spel hoor trem!
Jammer dat het zo snel gedaan is.
 
Thanks voor hosten van het spel tremendes.
 
Jammer dat het alweer gedaan maar toch bedankt voor de moeite dikke !
 
Thanks voor het spel Trem! Wel grappig dat je wil inloggen op dbb en het dan ineens niet meer lukt haha :roflol:
 
eerste keer dat ik dood was voor het spel uberhaupt begon

manmanman
 
Hehe dus mijn stem op LM heeft het aardig voor der verpest. Sorry schatje!!
 
Hehe dus mijn stem op LM heeft het aardig voor der verpest. Sorry schatje!!


Zat er nog aan te denken om jou de eerste ronde te pakken.. Aardig spijt van nu
 
Back
Naar boven