Fitness Seller

Het (on)weer topic

  • Topic starter z1000
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 95K
  • Volgers 138

Bezoekers in dit topic

begpx.jpg
 
Enige irritante is die #@* boeren met hun hagelkanon heel de tijd. En je weet gewoon dat het niet werkt.

??? is mij niet bekend. Wat houd dat in
 
Shit zie het nu pas, had pedobear op dat beertje in dat hand van dat meisje moet shoppe :P
 
2dmcfhd.jpg

Shit zie het nu pas, had pedobear op dat beertje in dat hand van dat meisje moet shoppe
 
Laatst bewerkt:
Hahaha ze zijn ook wel simpel he. Wat moet dat uit gaan halen. Lijkt wel apocolypse zo.
Het hagelkanon is al rond 1896 ontwikkeld door de Oostenrijker Stiger. De effectiviteit van het hagelkanon is echter niet bewezen en er zijn redenen om aan te nemen dat het kanon ook níet kan werken. Zo wordt bij bliksem, die vaak hagel vergezelt, veel sterkere schokgolven uitgezonden, terwijl dat geen effect lijkt te hebben op de grootte van hagel. Bovendien ontwikkelen de hagelcellen zich al kilometers eerder, ver buiten het bereik van het hagelkanon. Zodra ze hun lading droppen boven het hagelkanon, zijn geluidsgolven niet meer in staat dit valproces te verstoren. Wetenschappelijke studies die de werkzaamheid van het hagelkanon aantonen ontbreken dan ook.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hagelkanon
Hagelkanonnen produceren hetzelfde geluid als een (doffe) donderslag, maar met een gelijke regelmaat, wat door sommige mensen als vervelend en frustrerend wordt ervaren.
:roflol:
 
Laatst bewerkt:
om 7 uur waren ze al aan het schieten hier, om half 8 was het onweer er al...
 
Nice, had eindelijk een trisome (In mijn droom :) no homo) werd ik gelijk cockblocked door onweer die me wakker maakte, shit happens:dunno:
 
Hee je hebt een labrador als een avatar...
 
heb er ook zin in!!! buien zijn nu in sterkte af genomen. Goed nieuws. Nu kan het nog ff lekker 33 graden worden met 99% luchtvochtigheid......dan staat ons wat te wachten vanavond. HEERLIJK!!!!!
 
Waarom zou je blij zijn dat je niet naar buiten kan.
 
heb er ook zin in!!! buien zijn nu in sterkte af genomen. Goed nieuws. Nu kan het nog ff lekker 33 graden worden met 99% luchtvochtigheid......dan staat ons wat te wachten vanavond. HEERLIJK!!!!!
Ik hoop echt dat heel de buurt hier kapothagelt, geen stukje fruit meer over. Hun straf voor al die knallen die me hier uit mijn concentratie hebben gehaald.
 
Ik hoop echt dat heel de buurt hier kapothagelt, geen stukje fruit meer over. Hun straf voor al die knallen die me hier uit mijn concentratie hebben gehaald.

Heel vriendelijk van jou :roflol:
 
Ik hoop echt dat heel de buurt hier kapothagelt, geen stukje fruit meer over. Hun straf voor al die knallen die me hier uit mijn concentratie hebben gehaald.

:roflol:
 
lol was dat alles"???? ik dacht dat het ging stormen zon schijnt gewoon wat een fail gek
 
ja wtf hier begint al lichtjes licht te worden :P
 
Back
Naar boven