XXL Nutrition

Sticky Het (on)weer topic

Hier in de Achterhoek is het ook stralend weer. Lekker 30 graden met een zonnetje.

KNMI en NS zijn echt lachtertjes. Aangepaste dienstregeling en EXTREEM NOODWEER verwacht, ja inderdaad 30 graden windstil met minimaal wolkendekje. Top

Mooie blauwe lucht hierp

• Topic Starter Topic Starter
Enige irritante is die #@* boeren met hun hagelkanon heel de tijd. En je weet gewoon dat het niet werkt.

Die hagelkanonnen gaan wel weer weg hoor, dit ligt min of meer in mijn beroepscategorie en de aanschaf van die dingen gaat blijkbaar van land tot land, een eind terug waren ze er helemaal weg van in Frankrijk, nu zitten ze er al een eindje mee in België, next is Nederland? of Duitsland?

De theorie achter die dingen kan wel nog kloppen eigenlijk, al is het betwijfelenswaardig dat een kanon met de grootte van een container een dergelijke energie kan ontwikkelen om effectief een voldoende grote schokgolf te ontketenen om het proces van hagelvorming te verstoren. De hoeveelheden energie die erin gaan om maar kleine hagelsteentjes te vormen zijn al fenomenaal, deze dingen zullen wel een geval zijn van een druppel op een hete plaat.

.png

Ik ben een boer die in twente woont dus ik heb nergens last van!!

vanaf 2 uur zou het toch komen ik zit te wachten erop gek zin in

Typisch nederland weer, alles aanpassen en heel hard roepen dat het erg gaat worden.

Hier god t*ring hitte, 30 graden en zon.

als je doet 24 uur vooruit gaat het westen sick hard gehit worden straks :roflol:

Hopelijk gaat het sneeuwen, t*ring hitte!

Ga je schamen jij !
Zomer > winter 100%.

Jij ook in de hoek !

Juist, jij snapt het ;)

Geen eetlust met dit warme weer, bah

Jawel joh, alleen de eerste dag niet omdat je moet omschakelen.
Daarna kan je gewoon weet vreten.
BBQ met lots of meat ftw !!

Hier in het mooiste dorp van Nederland slechts een paar keer de lucht betrokken, maar ook weer open getrokken.
Slechts paar druppels gevallen, niets noemenswaardig.

weeronline buienradar slaat compleet tilt door die luchtvochtigheid... fun...

heb het zo koud wie komt me verwarmen

Als je op buienradar op 3u vooruit klikt. Komt er geen k*t aan, laat staan dat er iets boven België hangt.

Terug
Naar boven