- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik heet geen Paay
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heet geen Paay
Hier in Nederland ook.
Met een leren motorpak is er niks aan de hand, dat geleid geen stroom, aldus mijn tandarts.Bliksem is altijd link voor een motorrijder. Soms lees of hoor je, dat er tijdens een onweer een motorrijder getroffen is op de snelweg. Dat was dan ongeveer de enige die onder die omstandigheden op pad was.
Stuur die tandarts maar weer terug naar de moedermavo.Met een leren motorpak is er niks aan de hand, dat geleid geen stroom, aldus mijn tandarts.
"Jij hebt niet eens een tandarts."Stuur die tandarts maar weer terug naar de moedermavo.
Laat hen maar eens googelen op "kooi van Faraday", "honderden miljoenen volt" en "tienduizenden amperes".
Net als Nederland uiterwaarden aanleggen.![]()
Alarm om zware overstromingen in Oostenrijk: auto's meegesleurd, tientallen mensen gered
Stormen, flinke regenval en overstromingen teisteren het zuidoosten van Oostenrijk. Auto's worden meegesleurd door het wassende water en tientallen mensen zijn gered uit levensgevaarlijke situaties, aldus de hulpdiensten. De autoriteiten hebben een burgerbeschermingsalarm afgekondigd, nu...www.hln.be
Oostenrijk kwam hier toch al een paar keer voorbij. 🤔 Kan @Steks even de mogelijke oplossing laten weten?