XXL Nutrition

Het (on)weer topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gvd 35 graden met alleen maar wolken
 
wtf is er leuk aan onweer. Ik haat het, want mijn pc gaat er stuk van, dus dan moet ik hem weer uitdoen. :fuu:
 
Beter gaan die wolken weg
 
Son im disappointed. Al die ophef om onweer en buiten lijkt het gewoon een normale zomerdag.
 
Hopelijk gaat het sneeuwen, tering hitte!
 
Mijn kamer(zolder) is het warmst van allemaal, gisteravond droop het zweet gewoon in druppels van me rug af toen ik in bed lag. En de ramen open = muggen. Even snel dat airco ding ophalen thuis. :P
 
Haha, die kanonnen... Volgens mij gebruikten ze die in oostenrijk ook totdat een hagelbui een keer een enorme oppervlak aan druivenranken vernietigde terwijl ze lekker stonden te knallen. Zou het met de redenering gebruikt voor het gebruik van die kanonnen niet ook zo zijn dat het in een onweersbui waar veel ontladingen vormen het ook niet zou moeten kunnen hagelen?

****ing onzin.
 
Laatst bewerkt:
We hebben hier 5 min regen gehad en nu blijft de zon maar schijnen. Ik had lekker gehoopt op onweer :mad:
 
Liefste dagboek

Antwerpen, 28 juni 2011, 12:49: 30°, stralende zon, nog niets van het onweer gemerkt
 
Geen eetlust met dit warme weer, bah
 
de targetman van je voetbalploeg kennelijk, want alle voorzetten die je geeft kop ik gewoon binnen...

Ik ken je in ieder geval niet. Waarschijnlijk speelt het zich allemaal af in je fantasie.
 
even opgezocht wat hagelkanonnen zijn en waarvoor ze dienen.. :roflol: je moet het maar in je buurt hebben.

Alle mensen die ik spreek over dit k*tweer vinden het allemaal niet zo erg. Het is toch zon, warm, gezellig. NEEEEEN, het is te warm, te veel zweten, onaangename geuren overal, weinig slaap, meer irritaties dan anders, je auto is snikheet, je armen plakken aan het bureau als je aan het werken bent, tijdens het trainen is het 2x zo zwaar, muggen, vliegen, insecten, dikke vrouwen met te veel zelfvertrouwen, enzovoorts..


dat het maar vlug herfst/winter is
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven