- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je had toch nog een foto die je niet hebt gepost en moest bewerken??
waitin..

Ja, Korenmarkt is vanaf het station nog geen 5 minuten lopenHeb geen auto, ov naar arnhem is anderhalf uur vanuit rotterdam, lijkt me goed te doen aangezien je volgens mij gelijk in het centrum van arnhem zit, en ik heb geluk dat ik naar nijmegen kan om daar te slapen

hehe komt goed met de volgende meet ja maakt mij niet uit of ze lelijk zijnIk vroeg nog die nacht in baja wie mijn wingman wilde zijn. Me broer scheet hem en Stiiwazz hoorde mij helaas niet, of wilde mij niet horen![]()
. Wel een vriendin atm maar ik speel wel wingman
. Mrjah meeten in België dat wil gewoon zeggen dat iedereen zich helemaal lam zuipt
, zo is het bij West-Vlamingen toch
.I'm in. Wel een vriendin atm maar ik speel wel wingman
. Mrjah meeten in België dat wil gewoon zeggen dat iedereen zich helemaal lam zuipt
.

I'm in. Wel een vriendin atm maar ik speel wel wingman
.

.
zo gaat het hier ook dikwijls hoor, maar dat is op zich wel leuk want dan beleef je altijd wel iets![]()
heb ook een vriendin, ze is er toch niet bij dan, wat maakt het uit dan
en als we meeten in gent oid, gaan we inderdaad allemaal lam zijn
weet daar wel iets leuk zijn: de charletan. zit het vol met chicks van rond de 19![]()
in de overpoort kan je ook niet missen hoor wat betreft chicks
Ik ga echt nooit meer stappen in Belgie... Ik ben er toch best vaak wezen stappen maar ik kan me er geen zak meer van herinneren....
![]()
.