Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Heb geen auto, ov naar arnhem is anderhalf uur vanuit rotterdam, lijkt me goed te doen aangezien je volgens mij gelijk in het centrum van arnhem zit, en ik heb geluk dat ik naar nijmegen kan om daar te slapen

Heb geen auto, ov naar arnhem is anderhalf uur vanuit rotterdam, lijkt me goed te doen aangezien je volgens mij gelijk in het centrum van arnhem zit, en ik heb geluk dat ik naar nijmegen kan om daar te slapen
Ja, Korenmarkt is vanaf het station nog geen 5 minuten lopen;)

hmmmm augustus, moet nog 10 kilo kwijt en dan kan ik mijn spijkerbroek weer aan... i am ****t...

wat is er zo lauw aan arnhem??

Hey brahs wanneer is die in arnhem?

Ik kom 100%

Ik niet! De vorige keer vond ik geen zak aan!

:p

gent zie ik wel zitten :p maar ben wel geen pua ofzo

I'm in :D. Wel een vriendin atm maar ik speel wel wingman :D. Mrjah meeten in België dat wil gewoon zeggen dat iedereen zich helemaal lam zuipt :o, zo is het bij West-Vlamingen toch :o.

I'm in :D. Wel een vriendin atm maar ik speel wel wingman :D. Mrjah meeten in België dat wil gewoon zeggen dat iedereen zich helemaal lam zuipt :o, zo is het bij West-Vlamingen toch :o.

zo gaat het hier ook dikwijls hoor, maar dat is op zich wel leuk want dan beleef je altijd wel iets :p

heb ook een vriendin, ze is er toch niet bij dan, wat maakt het uit dan :p

en als we meeten in gent oid, gaan we inderdaad allemaal lam zijn :D
weet daar wel iets leuk zijn: de charletan. zit het vol met chicks van rond de 19 ;)

in de overpoort kan je ook niet missen hoor wat betreft chicks

Ik ga echt nooit meer stappen in Belgie... Ik ben er toch best vaak wezen stappen maar ik kan me er geen zak meer van herinneren....

:trollface:

zo gaat het hier ook dikwijls hoor, maar dat is op zich wel leuk want dan beleef je altijd wel iets :p

heb ook een vriendin, ze is er toch niet bij dan, wat maakt het uit dan :p

en als we meeten in gent oid, gaan we inderdaad allemaal lam zijn :D
weet daar wel iets leuk zijn: de charletan. zit het vol met chicks van rond de 19 ;)

in de overpoort kan je ook niet missen hoor wat betreft chicks

Ik ga echt nooit meer stappen in Belgie... Ik ben er toch best vaak wezen stappen maar ik kan me er geen zak meer van herinneren....

:trollface:

oh dis gon b gud

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 13:31 ----------

Oh ja: :gay:

:jk:

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die kreeg ik mee....

pfft reizen naar arnhem alleen is al bijna 40eu

Terug
Naar boven