Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Ik vind dat ik en rusty een baard-off moeten houden!

Ik heb nog iets op te biechten. Sinds die zaterdag had ik nog een baard. Tijdens het scheren begon ik van boven naar onder en realiseerde mij dat ik het wilde laten staan:eek: Shiaat dacht ik. Kan het moeilijk laten staan met één strak geschoren streep er door heen.

Een agent met een baard krijgt wel respect
respect moet je verdienen

srs

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 22:07 ----------

Ik heb nog iets op te biechten. Sinds die zaterdag had ik nog een baard. Tijdens het scheren begon ik van boven naar onder en realiseerde mij dat ik het wilde laten staan:eek: Shiaat dacht ik. Kan het moeilijk laten staan met één strak geschoren streep er door heen.
jij toch met je shiaat

mesut gooi eens ff de rest van de pics online, je moet er gewoon meer hebben

Broeder!! Baard is soennah, dat moet je weten!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.273
Mijn baardgroei vind ik niet mooi genoeg om een full beard te laten groeien. En om er nou test injects voor te zetten gaat me wat ver.

mesut gooi eens ff de rest van de pics online, je moet er gewoon meer hebben

Helaas heb ik niet meer, dit was alles. Die meest recente moest ik ff goedkeuring voor vragen daarom duurde het wat lang:o Zo denkende had ik veel meer foto's moeten maken.

SHieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 22:26 ----------

Broeder!! Baard is soennah, dat moet je weten!

Heb hier nog een foto toen ik mijn baard had laten staan. Chicks bespringen je gewoon omdat je er met baard Alpha uit zien.

:roflol:

Gezonde zelfspot, terrorist style.

je had toch nog een foto die je niet hebt gepost en moest bewerken??

waitin..

Terug
Naar boven