- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
:dhaha, daar had je nog lang haar ron!!!
Was ook nog voor de cut he?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:dhaha, daar had je nog lang haar ron!!!
Was ook nog voor de cut he?
Vinden jullie Marcel op Bas Rutten lijken?
Is dan wel een mini versie.![]()
hmm ik heb ook epic baardgroei, alleen past het niet bij meIk vind dat ik en rusty een baard-off moeten houden!
hmm ik heb ook epic baardgroei, alleen past het niet bij me
kost zoveel werk om die shit fatsoenlijk te onderhouden
kost zoveel werk om die shit fatsoenlijk te onderhouden
daar heb ik geen zin in
respect moet je verdienen
jij toch met je shiaatIk heb nog iets op te biechten. Sinds die zaterdag had ik nog een baard. Tijdens het scheren begon ik van boven naar onder en realiseerde mij dat ik het wilde laten staanShiaat dacht ik. Kan het moeilijk laten staan met één strak geschoren streep er door heen.
Ik heb nog iets op te biechten. Sinds die zaterdag had ik nog een baard. Tijdens het scheren begon ik van boven naar onder en realiseerde mij dat ik het wilde laten staanShiaat dacht ik. Kan het moeilijk laten staan met één strak geschoren streep er door heen.
respect moet je verdienen
srs
---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 22:07 ----------
jij toch met je shiaat
mesut gooi eens ff de rest van de pics online, je moet er gewoon meer hebben
Zo denkende had ik veel meer foto's moeten maken.Ik heb nog iets op te biechten. Sinds die zaterdag had ik nog een baard. Tijdens het scheren begon ik van boven naar onder en realiseerde mij dat ik het wilde laten staanShiaat dacht ik. Kan het moeilijk laten staan met één strak geschoren streep er door heen.