XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Utrecht is natuurlijk super-centraal en heel goed bereikbaar met de trein (aangezien ik toch echt wel wil drinken), ik weet alleen niet of stappen daar tof is.

Alles ligt heel ver bij elkaar vandaan, vind het vrij matig voor zo'n grote stad.

Filemon vind ik wel leuk.

Utrecht heb je echt meer de kroegjes. Geen discotheken, maar wel lekkere chicks. Wel heel studentikoos allemaal. Amsterdam is wel een goed idee.

Meer dan breda? Ben toendertijd in utrecht geweest, maar vond die megastraat in breda met tientallen kroegjes toch groter ogen op dat vlak

En alsof een accent een big deal is. Ik vind het wel wat hebben. Dat platte wat ze hier in Noord Holland lullen is ook niet alles. (inclusief ikzelf)

Maar ik vind het een leuk plan DG, maar ik denk toch dat het voor velen nogal een drempel word qua afstand..

Groningen is sowieso niet handig! Ik stem voor Breda!

Wel megagrappig om met een megahorde buffels een kroegje te betrekken, ik zie die blikken al hahaha :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Meer dan breda? Ben toendertijd in utrecht geweest, maar vond die megastraat in breda met tientallen kroegjes toch groter ogen op dat vlak

Geen idee, nooit in Breda geweest. In Utrecht heb je een stuk of 10 kroegjes / discotheken, de één wat meer discotheek achtig dan kroeg en andersom, op 5 min lopen van elkaar.

Kan het niet wat meer richting het Oosten..? :)

Ik zou wel meegaan maar als enige belg zijnde ben ik bang dat je geen **** van men accent zal snappen :o

Daarbij kan ik als belg geen J'tje niet meer roken bij jullie :rolleyes: ****ing discrimineerde nl'ers :p

Maakt mij niet uit. Is een beste reis maar als het echt de shit is vind ik dat het wel waard.
Meiden in het zuiden zijn ook leuk en spontaan, dat is een dikke +.

Idd, voor mij ook een hele reis.. Maar zag dat meerdere mensen uit Noord-Holland komen. Miss ergens tussenstop doen en met elkaar reizen. ;)

Ik zou wel meegaan maar als enige belg zijnde ben ik bang dat je geen **** van men accent zal snappen :o

Daarbij kan ik als belg geen J'tje niet meer roken bij jullie :rolleyes: ****ing discrimineerde nl'ers :p

Dat kunnen we regelen en Vlaams snappen we heus wel. Denk eerder dat je andersom wat ??? momentjes zou hebben.

Wel megagrappig om met een megahorde buffels een kroegje te betrekken, ik zie die blikken al hahaha :roflol:

Komt er ff 3 ton aan gasten binnen gelopen :D

Ab fab moet wel komen!

Idd, voor mij ook een hele reis.. Maar zag dat meerdere mensen uit Noord-Holland komen. Miss ergens tussenstop doen en met elkaar reizen. ;)

Ja, we kunnen makkelijk met z'n allen op bv Amsterdam afspreken, tasje pils mee en het komt goed.

Haha kk epic, mogelijk in.

Regel er ook een jeugdherberg bij ofzo.
Zou wel epic zijn:D

Ruudje is in

In principe kunnen de belgen onder ons ook met mij mee rijden. Dan moeten ze op station Bergen op Zoom uitstappen, knallen we vandaar uit verder.
Maar ik ga niet naar Groningen rijden. ;)

Regel er ook een jeugdherberg bij ofzo.
Zou wel epic zijn:D

Met dit zooitje psychopaten in een hok slapen? :D
Maar is wel een idee ja, maar dan moeten we eerst even kijken waar het feest gaat plaatsvinden.
Regel jij dan even 40 dozijn eieren voor het ontbijt?

Terug
Naar boven