AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
als guess/krakatoa komen ben ik ook 'in!', lijkt me epic om die gasten in actie te zien.

nu maar hopen dat er geen dbbers me in elkaar willen slaan:trollface:

same to me :roflol:

heb al meerdere bedreigingen gehad via DBB lol

maar wil wel graag aanwezig zijn srs

Ik ga maar niet mee. Is niet eerlijk voor de rest als ik alle vrouwtjes steel :D

Ach troost jullie, iedereen lijkt klein naast mij :P

ik ben in. Maar ga niet te ver weg en het liefst een groot discotheek in een groot stad anders kom ik gewoon no way in. Daarnaast moet ik ook nog vervoer regelen en hoe the **** kom ik weer terug? :p

breda zou opzich kunnen.

Wie neemt er zijn shakebeker met whey en een potje rijst/kip mee?

ik ben in. Maar ga niet te ver weg en het liefst een groot discotheek in een groot stad anders kom ik gewoon no way in. Daarnaast moet ik ook nog vervoer regelen en hoe the **** kom ik weer terug? :p

Gewoon OV? Welke provincie kom je dan?

• Topic Starter Topic Starter
kom ik mooi in je schaduw lopen :rolleyes:

Trouwens,
zal ik de enigste zijn die niet drinkt of zijn er meerdere?

Wat boeit dat nou?

Dude dat zie je toch later wel hoe je terug komt? Waar woon je dan zo'n beetje? En waarom zou je niet binnen komen?

Heb jij autorijbewijs? Ik woon niet zo heel ver van je af namelijk..:rolleyes:

Gewoon OV? Welke provincie kom je dan?

ja heen weg lijkt me geen probleem met OV. Zit meer met terug weg. Dan rijdt er niets.
Overijssel, Deventer

Wat boeit dat nou?

Dude dat zie je toch later wel hoe je terug komt? Waar woon je dan zo'n beetje? En waarom zou je niet binnen komen?

tja als je uitziet als een gemiddelde marokkaan en ook nog 100kg weegt heb je nogal wat vooroordelen bij de deur. Ik kan het weten geloof me.

Kuki mag bij mij slapen :heart:

Terug
Naar boven