MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Ook raar dat de poll, Amsterdam op winst heeft en er toch gekozen wordt voor Utrecht :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Waarom dan niet gewoon shirtjes laten printen met je nickname erop zou ook wel stylo zijn :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:21 ----------

Gezien dit feit zeg ik Rotjeknor :D

:trollface:
Rotterdam klinkt mij ook goed. Utrecht heb ik geen idee of het wat is, maar kennelijk zit R'dam vol goede tenten dus ik ben ook in.

Paar pagina's terug zei ik het ook al van die shirtjes, maar dan kom je ook weer zo lame over.. Lijkt me beter als je een DBB exclusive party hebt.

afvallen? cutten bedoel je ?

:trollface:
Zo Ronnie zit jij lekker in trollmode vandaag? :D

9 juni Rotterdam is het nu een beetje aan het worden zo te zien...

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 20:12 ----------

Ook raar dat de poll, Amsterdam op winst heeft en er toch gekozen wordt voor Utrecht :rolleyes:

Ik heb ook op A'dam gestemd maar ik heb nog niemand hier horen zeggen dat ze graag daadwerkelijk naar A'dam toe willen gaan. Mij maakt het zonder meer niet uit..
Kennelijk vinden veel mensen het leuk om te voten terwijl ze toch niet van plan zijn om te komen.

Rotterdam klinkt mij ook goed. Utrecht heb ik geen idee of het wat is, maar kennelijk zit R'dam vol goede tenten dus ik ben ook in.

Paar pagina's terug zei ik het ook al van die shirtjes, maar dan kom je ook weer zo lame over.. Lijkt me beter als je een DBB exclusive party hebt.

Zo Ronnie zit jij lekker in trollmode vandaag? :D

9 juni Rotterdam is het nu een beetje aan het worden zo te zien...

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 20:12 ----------

Ik heb ook op A'dam gestemd maar ik heb nog niemand hier horen zeggen dat ze graag daadwerkelijk naar A'dam toe willen gaan. Mij maakt het zonder meer niet uit..
Kennelijk vinden veel mensen het leuk om te voten terwijl ze toch niet van plan zijn om te komen.
kheb mijn laatste paar hersencellen gisteren weggezopen, vandaar

Bij dit soort groepsevenementen is het altijd moeilijk om voor iedereen goed te doen rusty, ik zie je wel je uiterste best doen maar zoals je zegt zal je er zo niet uitkomen.

Zeg gewoon die datum + die locatie en thats it.. Als mensen echt willen komen dan doen ze dat wel. Daarbij hoeft het niet enkel bij deze uitstap te blijven, volgende 'x' neem je gewoon andere locatie :)

Die poll hebben we inderdaad niks meer aan. Rotterdam of Utrecht dus? 9 juni inderdaad vast!

• Topic Starter Topic Starter
Bij dit soort groepsevenementen is het altijd moeilijk om voor iedereen goed te doen rusty, ik zie je wel je uiterste best doen maar zoals je zegt zal je er zo niet uitkomen.

Zeg gewoon die datum + die locatie en thats it.. Als mensen echt willen komen dan doen ze dat wel. Daarbij hoeft het niet enkel bij deze uitstap te blijven, volgende 'x' neem je gewoon andere locatie :)

Datum is gewoon 9 juni as. Klaar.

Nu gewoon voten voor Rotterdam of Utrecht. Dat zijn de enige steden die concreet zijn genoemd (op Breda na, maar dat is ook zo'n uithoek)
Persoonlijk denk ik dat Rotterdam het best is, grotere clubs en meer keuze. Utrecht is voor zover ik mij kan herinneren voornamelijk kroegjes..

Copy/Paste met je naam erbij waar je heen wil op 9 juni.

RustyM: Utrecht/Rotterdam

ron: utrecht/rotterdam, boeit nie

RustyM: Utrecht/Rotterdam
Ironhide: Utrecht/Rotterdam

Zelf voorkeur voor utrecht, maar ik kom waarschijnlijk ook als t in rotterdam is.

Utrecht/rotterdam.

Utrecht is op fietsafstand voor mij dus dat is wel ideaal maar ik pak net zo graag de trein naar rotterdam.

Gaan we nog wokken?

Terug
Naar boven