Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Was ook niet direct na jou toe maar las het in een paar post:D In Arnhem en Nijmegen kom je wel binnen in de meeste tenten, ook als groep jongeren.:)

nijmegen heeft de grootste racisten deur beleid ooit. Ja bij die tenten daar achter in ergens waar alleen buitenlanders zitten een grote sauna is en iedereen voortdurend binnen wiet en hasj zit te roken kom je wel makkelijk binnen ja.

maar die eerste fatsoenlijke cafés na de Wilhelmina plein aan de rechter kant probeer daar eens binnen te komen als buitenlander. Die stel k*t zwarte pieten die daar aan de deur staan heb ik samen met andere dbb'ers (mascherano, ahmet110kg, infinity, etc toen dr tijd vrij bekend op dbb) zo vaak gezeik mee gehad. Ook meerdere malen politie erbij gehaald en geijsd dat ze anders ruim 150 euro aan munten maar een voor een in hun achter werk moeten stoppen als we toch niet binnen mochten komen. Na meerdere confrontaties en hulp van binnen uit (bekenden die daar werkten) zo veel klachten bij de politie bureau en eigenaar gekregen dat ze niet anders meer konden dan hun deur beleid aan te passen voor ons groep dan.

Roffa of Ut maakt mij niet uit. UT ken ik nog niet qua uitgaan dus dat lijkt me wel een leuke uitdaging. Roffa daar in tegen is behoorlijk nice. Mij maakt het niet uit, ik ben net zo flexibel als mijn rotator cuff.

Still in, kan me geen reet schelen waar we heen gaan btw hehe.

Zijn er nog mensen die vertrekken vanuit hoofddorp/haarlem, miss dat ergens kunnen meeten om met een groepje de trein te nemen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Still in, geen me geen reet schelen waar we heen gaan btw hehe.

Zijn er nog mensen die vertrekken vanuit hoofddorp/haarlem, miss dat ergens kunnen meeten om met een groepje de trein te nemen?
Demian komt uit Haarlem, PB hem maar even ;)

Gaan we met ze alle naar beurs in Rotterdam.
Allemaal studente sletjes.
Veel meer vrouwe als mannen.

• Topic Starter Topic Starter
Still in, kan me geen reet schelen waar we heen gaan btw hehe.

Guess en ik vanuit Alkmaar, dus we kunnen wel ergens meeten. Komt goed.
En kan mij ook geen reet schelen waarheen.

Ik kom ook uit Haarlem, maar ga niet mee. Een avondje stappen lijdt immers tot spierverlies. :trollface:

Allemaal gele animal tshirt aantrekken :hedbang:

Ik wil ook wel mee. 9 Juni is prima. Moet alleen wel een eind reizen vanuit Vlissingen.

ey rustymonsieur hou eens in de beginpost bij wat er al besloten is, hoef ik geen 20 pagina's met crap door te lezen

Laatst bewerkt:
Waarom dan niet gewoon shirtjes latern printen met je nickname erop zou ook wel stylo zijn :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:21 ----------

Gezien dit feit zeg ik Rotjeknor :D

:trollface:

Whaha dan loopt iedereen met Sniper X of Eric R rond.

Of met Daniel20 om Peer te ****en

just kidding.

Zwolle is ook leuk :o

Terug
Naar boven