growlikeweed
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 136
Een zaak vol mooie vrouwen.
Als je maar genoeg betaalt 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ag ben wel eens naar een striptent geweest in hongarije, vond ik niet gek veel aan
doe mij maar leuke club met chicks van om en om de 15-25 jaar
Ieuw vrouwen van 40. Waarom blijven die niet gewoon lekker thuis een wijntje drinken

Omdat sommigen een jonge boy zoals ik willen.
En er zijn zat aantrekkelijke vrouwen van 40..
zat? laten we eerlijk. In algemeen zijn grotendeels van de vrouwen tijdens uitgaan de types die niemand graag wilt. Mannen al zowat allemaal. De goede komen alleen om te klieren en gaan weer naar huis. Veel ook bezet. Moet je na gaan over de groep die tegen de 40 aanloopt.
Bro jij snapt hetJe moet de vrouwtjes hebben die pas gescheiden zijn, die willen helemaal los. Als ik in mijn omgeving om me heen kijk zien de oudere vrouwen er soms nog beter (fitter, beter gekleed en verzorgt) uit dan jongere meiden..
Het verschilt een beetje per avond, de ene avond lazer je over de leuke, mooie meiden heen en de andere avond zie je helemaal niks..
Wat gasten betreft.. Tja, het gros doet stoer of hangt tegen de muur. Des te beter want dan kom jij als normale en sociale jongen voorzien van een goed fysiek nog beter uit de verf.

Of ze zijn net gescheiden en willen idd los en dan klinkt een "Toyboy" van 22 ( of 27
Komt omdat ze beginnen te realiseren dat ze toch gaan aftakelen en dat ze niet meer zo aantrekkelijk kunnen zijn als vroeger.. Dan willen ze er van genieten zo lang het kan.
En trouwens, deze chicks kunnen nken als beesten hoor, ervaring ftw.![]()
) niet zo slecht hahaha wel grappig als ze ermee willen gaan pronken van kijk mij met me jongere "toyboy"

Of ze zijn net gescheiden en willen idd los en dan klinkt een "Toyboy" van 22 ( of 27) niet zo slecht hahaha wel grappig als ze ermee willen gaan pronken van kijk mij met me jongere "toyboy"
![]()
N true that bro! Ze zijn meestal ook makkelijker dan meiden van 20 qua dingen doen enz want ze zijn al wat gewend als je snapt what i mean![]()

ja alleen soms hebben die ervaren de neiging om vinger in je reet te stoppen, niet echt chillYeah buddy! Moet jij eens gaan staan sjansen/praten met zo'n chick, en dan die giechelende vriendinnen zien. Prachtig.
En ja, die zijn echt niet moeilijk want na 15 jaar huwelijk heeft ze toch alles al geprobeerd. If you know what I mean.
Helemaal als je een goed gespierd fysiek hebt lig je goed bij deze categorie.
ja alleen soms hebben die ervaren de neiging om vinger in je reet te stoppen, niet echt chill

Ik snap ook echt niet wat dat voor hype is inderdaad hoor het tegenwoordig wel vaker dat soort grappen.
Gelukkig zijn mijn glutes sterk genoeg om een vinger te verbrijzelen en is mijn ADS (Anal Defense System) goed genoeg om in werking te gaan voordat het te laat is.

Ik spuugde me halve bakje water over de PC ( van het lachenIk snap ook echt niet wat dat voor hype is inderdaad hoor het tegenwoordig wel vaker dat soort grappen.
Gelukkig zijn mijn glutes sterk genoeg om een vinger te verbrijzelen en is mijn ADS (Anal Defense System) goed genoeg om in werking te gaan voordat het te laat is.
) toen ik dit las 
Ik snap ook echt niet wat dat voor hype is inderdaad hoor het tegenwoordig wel vaker dat soort grappen.