- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een fout fout fout fout fout ideeLaten we met zn allen een vinger in die reet stoppen dan

Damn hoorde vandaag dat Nederlands elftal 9 juni moet spelen... Gelukkig spelen ze om 18:00 al dus om 19:45 al af dus tijd genoeg. Ook al ben ik geen voetbalfan, Nederlands elftal mag ik wel graag naar kijken![]()

Als je voetbal voor BB/PL laat gaan ben je een homo. Lekker rustig altijd in de gym.![]()
Daarna ff met de auto de lege weg op en iedere bocht haaks nemen (AWD FTW!) om vervolgens nog een hele waslijst aan overtredingen te begaan. 
Als je voetbal voor BB/PL laat gaan ben je een homo. Lekker rustig altijd in de gym.![]()

Dit idd!Daarna ff met de auto de lege weg op en iedere bocht haaks nemen (AWD FTW!) om vervolgens nog een hele waslijst aan overtredingen te begaan.
![]()

Yeah buddy!!
En RWD FTW.. Oh nee. De Bimmer is weg![]()
FWD FT.. Laat maar.![]()

Ik ga nogsteeds mee ( hoop ik ), ben nu van bedrijf gewisseld en me rooster loopt tot 2 juni... ( en vervolgrooster heb ik niet en weet ook niet echt wanneer ik dat krijg )spannend... anders vraag ik gewoon verlof aan![]()
Zo snel zijn jullie niet van me af![]()

denk dat het het MAYBE betekent ( onder voorbehoud )
Mooi, Haagse sjon erbij is altijd lachen!![]()
Ik had je geblockt als je niet mee zou gaan.
srs
! nee ik ga me best doen deze meet wordt epic