XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 09:28 ----------

Ligt aan Mjita, zegt hij vandaag niet dattie komt ga ik wel gewoon werken... tis toch een wat roerige tijd just got busted anyways pm je zo ff

Hmm weet t nog niet gast, wanneer moet je het uiterlijk weten?
Kvind het naaiend tegenover mn maat dat ik dan een groep vreemdem(no offence) over hem verkies dan, maar hij weet nog niet of ie eindhoven of rotterdam wil aanhalen. Denk dat ik vanavond ff de knoop doorhak

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.544
Zaterdag 9 juni 22:00 op Rotterdam CS

http://goo.gl/maps/u5gZ

Meeting point is vóór Grand Café Engels.

Als ieder groepje wat samen reist nou één telnr naar me PM't stuur ik wel een SMSje naar dat nummer.

Als iemand een goede fotocamera heeft en deze mee wil nemen, graag! Nu heeft iedereen wel zo'n camera op z'n telefoon maar die dingen zijn gewoon k*t.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 21:58 ----------

Kvind het naaiend tegenover mn maat dat ik dan een groep vreemdem(no offence) over hem verkies dan, maar hij weet nog niet of ie eindhoven of rotterdam wil aanhalen. Denk dat ik vanavond ff de knoop doorhak

De t*ring voor je vriend. Als hij 2 dagen van tevoren komt, pech voor hem. Moet ie maar eerder shit plannen. Gewoon komen en jij ook peerekop!! :mad:

Ik wil dat je een bordje met 'killy' er op omhoog gaat houden naast het dbb bordje... Anders kom ik niet :mad:

Ik hoor het van je maat :) enja heb eigenlijk geen zin om in me 1tje naar rotjeknor te gaan...

Als ieder groepje wat samen reist nou één telnr naar me PM't stuur ik wel een SMSje naar dat nummer.

Als iemand een goede fotocamera heeft en deze mee wil nemen, graag! Nu heeft iedereen wel zo'n camera op z'n telefoon maar die dingen zijn gewoon k*t.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 21:58 ----------

De t*ring voor je vriend. Als hij 2 dagen van tevoren komt, pech voor hem. Moet ie maar eerder shit plannen. Gewoon komen en jij ook peerekop!! :mad:

Hey no offence tegen Iphone 4 he, die camera maakt goede foto's.:cool:

Heb ik weer es mazzel middenin rotterdam te wonen

• #1.551

Totdat het donker is een hij flitst, heeft iedereen witte lichtgevende ogen. Dat is met al die k*t telefoons zo en dat is een mega k*tklus om dat weg te photoshoppen - als het al lukt.

Wie was ook al weer de glenmorangie liefhebber?

Jongens, maak er een hele mooie avond van. Had er graag bij willen zijn maar dat gaat nou eenmaal niet als je aan de andere kant vd wereld zit :P

Ik verwacht mooie verhalen/foto's/filmpjes. Desnoods in mijn PM :P

Is het toegestaan om te filmen/ fotograferen op de meet dan?
Aangezien iedereen hier altijd zo moeilijk doet over zijn identiteit en al helemaal over het in beeld brengen zijn/haar hoofd lijkt het me dat je bij een filmpje alleen maar zwarte balkjes gaat zien.

Als er nou 1 iemand gewoon bivak mutsen meeneemt... Kunnen we undercover dansen :D

het is dan nog niet eens voorbij, maar de volgende meet is in Utrecht, dan weet ik zeker dat 90% wel komt in plaats van dat gek*t wat er nu gaande is.
Maar morgen dus sowieso 20 man ofzo dus alle mong*len die afzeggen, als zij volgende keer wel opeens willen komen moeten ze eerst een zieke ontgroening ofzo uitvoeren.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 23:37 ----------

en **** die video camera, gewoon met mobiel en stuur al het film/foto materiaal maar naar mij, ik fix alles met mijn skillzzzzz!!1!

Ja dagggg krijgen we straks van die eo rock muziek er onder.... En die gast van 'uit de kast' in de intro :p

het is dan nog niet eens voorbij, maar de volgende meet is in Utrecht, dan weet ik zeker dat 90% wel komt in plaats van dat gek*t wat er nu gaande is.
Maar morgen dus sowieso 20 man ofzo dus alle mong*len die afzeggen, als zij volgende keer wel opeens willen komen moeten ze eerst een zieke ontgroening ofzo uitvoeren.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 23:37 ----------

en **** die video camera, gewoon met mobiel en stuur al het film/foto materiaal maar naar mij, ik fix alles met mijn skillzzzzz!!1!
Ja, dan komen er vast een hoop mensen :rolleyes:

Maar heel erg nice als er iemand de boel gaat vast leggen!

• #1.559

Is het toegestaan om te filmen/ fotograferen op de meet dan?
Aangezien iedereen hier altijd zo moeilijk doet over zijn identiteit en al helemaal over het in beeld brengen zijn/haar hoofd lijkt het me dat je bij een filmpje alleen maar zwarte balkjes gaat zien.

Lijkt me dat we dat onderling gewoon kunnen respecteren. Degenen die er problemen mee hebben dat hun kop hier word gepost moeten dat gewoon aangeven, dan komen ze niet op de site of blurren we hun hoofd weg.

Nogmaals, iemand met een knappe digitale camera is echt welkom.

EDIT: Iedereen die zich wel heeft aangemeld en niet komt opdagen zetten we gewoon in het topic want dat vind ik zwaar aso.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 23:52 ----------

Als ieder groepje wat samen reist nou één telnr naar me PM't stuur ik een SMSje naar dat nummer.

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
AbFab
Peerebaum