- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84

ik zou zondag pas om 11.30u thuis zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet zeuren. Heenreis heb je toch goed voor elkaa,1 auto. Hij 2 bussen en trein..
Denk dat jij uit skinniej ze huis waggeltIk weet niet of ik nog zo makkelijk loop als ik uit marcel zijn huis loop s'ochtends :S
denk niet dat marcel het leuk zal vinden als jij pass-out tussen hem en feedback ligt 
Denk dat jij uit skinniej ze huis waggeltdenk niet dat marcel het leuk zal vinden als jij pass-out tussen hem en feedback ligt
![]()

Denk dat jij uit skinniej ze huis waggeltdenk niet dat marcel het leuk zal vinden als jij pass-out tussen hem en feedback ligt
![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ligt aan Mjita, zegt hij vandaag niet dattie komt ga ik wel gewoon werken... tis toch een wat roerige tijd just got busted anyways pm je zo ff
Dit verwacht ik ook!Jongens, maak er een hele mooie avond van. Had er graag bij willen zijn maar dat gaat nou eenmaal niet als je aan de andere kant vd wereld zit
Ik verwacht mooie verhalen/foto's/filmpjes. Desnoods in mijn PM![]()

Fijne avond alvast mannen! Verwacht sowieso een uitgebreid fieldreport inclusief pics van de members en eventuele veroveringen![]()