Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Benieuwd wie er nu allemaal is komen opdagen!

benieuwd naar foto's :P

Ik ook :D

Echt geen zin om moeilijk te doen en via via een nummer te achterhalen.

Veel plezier nog! Ik ga lekker mn bedje in ;)

Hhahhahha megagoed dit, rustym lijkt op een gigantische Noorse viking. Zie je straks brah!!!

Was het leuk jongens, was het helaas vergeten ben wel zwaar bezopen maarjah , was te laat eh, jammer jongens, had jullie graag willenm ppen.

Groetjes , HEnk en kids en anja

Was leuk mannen

Ik ga maar eens slapen ben net thuis, welterusten als jullie dit lezen. Ik post later vandaag "vanavond" wel wat foto's.

Was gezellig! :D

Haha ben moe ga zo bed in duiken. was gezellig ;)

heerlijk in mn bedje nu, nadat ik rusty, mwitadinges, rondea en onmogelijk uit te spreken username heb afgezt op station, als je goed uit bent gegaan hoor je de vogels fluiten en de zon opkomen als je net in je bedje ligt, mensen dut is het geval

Thanksss

Megagoeie avond gehad.boys, 2 chicks kiss close, 2 chicks number close, eentje wel een 5/10,.fkin no fap...
Jammer.dat t zo kort met kukishu en marcel.was, maar fuark wat een kasten...
Rusty, jij bent echt een epic gozer. Ik laat dat verhaal met die kotsende poolse h**r aan jou over!

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 06:55 ----------

heerlijk in mn bedje nu, nadat ik rusty, mwitadinges, rondea en onmogelijk uit te spreken username heb afgezt op station, als je goed uit bent gegaan hoor je de vogels fluiten en de zon opkomen als je net in je bedje ligt, mensen dut is het geval

Thanksss

Jij bent een van de apartste maar grappigste gasten die ik ooit tegen ben gekomen, haha toffe avond was het bro!!

Zo eindelijk thuis pfff, 2 uur in de trein gezeten en daarna nog een taxi gepakt. Was een mooi avondje zo met het groepje, heb in iedergeval genoeg gelachen :D

Eerst ff een paar liter water naar binnen tanken want ik ben compleet uigedroogd en daarna maar eens ff slapen tot morgenochtend:zzz:

Laatst bewerkt:
:roflol: mooie tijden om thuis te komen idd

Ben nu pas thuis :spaz:

Picaaaaaa's!!! :D

Was gezellig jongens! Moeten we snel weer doen.

:fa:

:D Best nog wel wat mensen op komen dagen dus. Netjes!

Waar zijn jullie geweest?

Terug
Naar boven