- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben even langs geglipt net, marcel is de engiste buffe gozer
Maar ik vind ze wel heel lief, knap en leuk

Best nog wel wat mensen op komen dagen dus. Netjes!
Waar zijn jullie geweest?

Ja meer dan verwacht.. Jammer dat je verkeerd telefoonnummer had.
We zijn naar vip room of iets geweest.
En tent ergens en naar baja.

Bier
Bier
Gay mannen
Poolsemkotshoeren en rusty
Bier
Huwelijk verneuqt
Chill
Gekke meneeren in techno clubshiz
Slapen op het station
Slapen in de trein

Cliffs:
We komen beetje te laat met de auto met marcel3000, doesn't matter we worden overal naar binnen gelokt met gratis drank en entree enzo.
In meantime Killy the phucking legend seems to be fake and and tall ecto like me.. ( echter komen we nog wel wat ( betaalde ) fans van killy tegen die vragen hoe het gaat enzo, jweetzelluff
Killy haakt af nog voor we de eerste tent binnengaan.
beetje kennismakken in half boordeel/danscafé shizzle tent.
Volgende tent naar binnen gelokt met een shotje each wat vruchtensap bleek te zijn
Daarna Baja Beach met lekkere hete mannen die op de bar dansen.
RustyM scoored 2 getrouwde vrouwen, 1 heeft ie gepakt maar die begon alles onder te kotsen wat vervolgens lekker doorheen werd gelopen door sukkels.
Kukishu KO'ed een vervelende bewaker en we gaan weer verder.
Mujitu ofzo joint de club na verjaardag van zijn GF
Beetje vreten bij de turk, halve club gaat terug naar huis.
De diehards proberen nog bij paar goeie tenten binnen te komen en stranden dan bij "het perron"
Mooie sfeer hangt er en goeie muziek, hier hebben we onze laatste gekke moves getoont en zijn toen naar trein geslenterd.
Vanaf hier splitste de paden van de dappere krijgers wederom
epic samenvatting!Cliffs:
We komen beetje te laat met de auto met marcel3000, doesn't matter we worden overal naar binnen gelokt met gratis drank en entree enzo.
In meantime Killy the phucking legend seems to be fake and and tall ecto like me.. ( echter komen we nog wel wat ( betaalde ) fans van killy tegen die vragen hoe het gaat enzo, jweetzelluff
Killy haakt af nog voor we de eerste tent binnengaan.
beetje kennismakken in half boordeel/danscafé shizzle tent.
Volgende tent naar binnen gelokt met een shotje each wat vruchtensap bleek te zijn
Daarna Baja Beach met lekkere hete mannen die op de bar dansen.
RustyM scoored 2 getrouwde vrouwen, 1 heeft ie gepakt maar die begon alles onder te kotsen wat vervolgens lekker doorheen werd gelopen door sukkels.
Kukishu KO'ed een vervelende bewaker en we gaan weer verder.
Mujitu ofzo joint de club na verjaardag van zijn GF
Beetje vreten bij de turk, halve club gaat terug naar huis.
De diehards proberen nog bij paar goeie tenten binnen te komen en stranden dan bij "het perron"
Mooie sfeer hangt er en goeie muziek, hier hebben we onze laatste gekke moves getoont en zijn toen naar trein geslenterd.
Vanaf hier splitste de paden van de dappere krijgers wederom
In meantime Killy the phucking legend seems to be fake and and tall ecto like me..

En ik maar denken dat ik zo aardig was ondanks mijn drukke schema nog even langs te glippen![]()
, je bent zekerweten een aardige gast, maar zoals je je op het forum voordoet waren we het er overeens dat je wellicht een beetje veel grootspraak over jezelf vertoont.Ik heb niets over je persoonlijkheid gezegd, je bent zekerweten een aardige gast, maar zoals je je op het forum voordoet waren we het er overeens dat je wellicht een beetje veel grootspraak over jezelf vertoont.

DOe niet zo gek, ik ben een legend!
Fysiek komt vanzelf
Maar even zonder grappen en grollen.
Ik post vaak genoeg pics en workout vids met ibo, dus mijn fysiek is geen geheim?