MuscleMeat

DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements

Bezoekers in dit topic

Ik ga heel hard nadenken... :rolleyes:
Moet eerst weer de echte motivatie zien te vinden, zowel voor het trainen (op normaal niveau ipv pomp till you drop ;) ) als voor internet (das dus vooral de tijd die ik teveel in die pomp steek dat ik niet online kom ;) )

Ik kom er nog op terug!
 
Ik ga heel hard nadenken... :rolleyes:
Moet eerst weer de echte motivatie zien te vinden, zowel voor het trainen (op normaal niveau ipv pomp till you drop ;) ) als voor internet (das dus vooral de tijd die ik teveel in die pomp steek dat ik niet online kom ;) )

Ik kom er nog op terug!

Hoop dat je meedoet!!
 
hmm dat betekent dat ik niet meer mag bankhangen?? en weer naar de sportschool moet?? jammer! ( geintje )
 
Hmmm, volgend jaar durf ik het wel. Nu is het echt geen potje met die meiden hier. Al heb ik wel droge gesportte onderarmen en onderbenen. Ow en droge haren;). Telt dat ook:p?

Nee geen pics. Maar met eventuele meet show ik ze live wel:p

En voor wie meedoet of overweegt mee te gaan doen, succes:cheer:
 
Leuk idee van je Cynthia, maarruh ik doe er niet aan mee ;).
Ik ben al goed tevreden over hoe mijn fysiek afgelopen tijd is veranderd en ben wel het één en ander nog aan het verbeteren, maar voor de rest is het meer onderhouden. Heeft voor mij weinig zin om voor de grote transformatie mee te gaan doen, ben niet van plan heel laag in mijn vet% te zitten.

Maar toch suc6 aan alle meiden die WEL meedoen :cool:, en zet um op! :lifter::meal::lifter::cool:
 
Ik ben al goed tevreden over hoe mijn fysiek afgelopen tijd is veranderd en ben wel het één en ander nog aan het verbeteren, maar voor de rest is het meer onderhouden.

Oeps, door dit stukje de intro opnieuw gelezen. Damn, maar dat red ik zeker niet. Zoals de dames in de weer zijn en er uitzien kan ik nog lang niet aan tippen. Ben verre van fotoproof. En met een beetje lief lachen en leuk kijken ga ik het ook niet redden.

Dus nogmaals succes voor de kanjers die wel meedoen. Ik zal heel hard fluiten ( als een bouwvakker) wanneer een van jullie voorbijloopt.
 
Nee man Karmen, dit soort dingen zijn dan juist WEL interessant voor jou om je motivatie hoog te houden, want jij hebt je doel nog lang niet behaald ;)...dus dat betekend... :whip: en :lifter:&:loopband:&:banana: en :zweet: en :meal: en :coffeepc: enne...uiteindelijk een goede transformatie van Karmen ;)!! :cheer:
 
Hoi Cynthia

Bedankt voor de link in mijn logje over de DBB vrouwen-contest.
Ik vind het een heel leuk initiatief, en leuk idee.
Ik ga er even over nadenken.
 
Nee man Karmen, dit soort dingen zijn dan juist WEL interessant voor jou om je motivatie hoog te houden, want jij hebt je doel nog lang niet behaald ;)...dus dat betekend... :whip: en :lifter:&:loopband:&:banana: en :zweet: en :meal: en :coffeepc: enne...uiteindelijk een goede transformatie van Karmen ;)!! :cheer:

Hahaha, drukke boel met al dat gewiebel. Motivatie is al erg hoog:clap::engel:, mijn hoofd:cyborg: is beeldvervuiling op Dbb pure sang en van dergelijke spannende dingen moet ik:kots: en dan :o mij rot dus is het beter van:no:. En zo is iedereen weer:D.:cheer:.

En je kan het ook zo zien. in het beste geval sta ik voor de zomer zo vreselijk droog en strak dat ik iedereen van het Dbb-scherm veeg. En dat vind ik ook weer zo rot want zo krijgen de anderen geen eerlijke kans. En dat gun ik ze zo. Offer mij dus gewoon op door volgend jaar wellicht mee te doen.

( ik ga zo na huis, lekker slapen)
 
hahahaha :roflol: dat is goed, volgend jaar dan "misschien" voor jou ;).
Slaap lekker zo!
 
ik doe wel mee, en hopelijk maak ik hem dit jaar wel af!
 
@ Karmen + Pilates: Jammer dat jullie niet meedoen :( Maar snap 't wel hoor ;)

Hoi Cynthia

Bedankt voor de link in mijn logje over de DBB vrouwen-contest.
Ik vind het een heel leuk initiatief, en leuk idee.
Ik ga er even over nadenken.

Gewoon meedoen joh!

ik doe wel mee, en hopelijk maak ik hem dit jaar wel af!

Jeej, nr 3!
 
Als het om de progressie gaat, dan zijn vaste poseerhoudingen wel aan te raden. Zo kun je objectief(ver) beoordelen.Misschien dat je het in meerdere catogorieen kunt in/verdelen.
 
Als het om de progressie gaat, dan zijn vaste poseerhoudingen wel aan te raden. Zo kun je objectief(ver) beoordelen.Misschien dat je het in meerdere catogorieen kunt in/verdelen.

Hoe bedoel je, categorieën?
 
Denk aan mensen die hun vetpercentage willen verlagen en mensen die juist in de bulk zitten/moeten om hun progressie te behalen.
 
Denk aan mensen die hun vetpercentage willen verlagen en mensen die juist in de bulk zitten/moeten om hun progressie te behalen.

Net zoals er bij de mannencontest elk jaar wel iemand om categorieën vraagt (naturel/gebruikers, gewichtsklasses) lijkt me hier hetzelfde antwoord van toepassing: te weinig deelnemers.
 
ik sta weer gewoon op iets van 20% hoor, zit nog lang niet op mijn niveau van vorig jaar, en daarom is deze contest juist goed voor mij om een stok achter de deur te hebben.. dus ook de meiden/dames die nog lang niet beachproof zijn: gewoon meedoen!!!!!!!!!

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Wie was de winnaar van vorig jaar?? Mischien wil zij wel ere-jurylid zijn..
 
Leuk! Gaaf dat jullie t zelf organiseren!!
 
Back
Naar boven