Nietah
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 249
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga heel hard nadenken...
Moet eerst weer de echte motivatie zien te vinden, zowel voor het trainen (op normaal niveau ipv pomp till you drop) als voor internet (das dus vooral de tijd die ik teveel in die pomp steek dat ik niet online kom
)
Ik kom er nog op terug!
hmm dat betekent dat ik niet meer mag bankhangen?? en weer naar de sportschool moet?? jammer! ( geintje )

.
, en zet um op! 

Ik ben al goed tevreden over hoe mijn fysiek afgelopen tijd is veranderd en ben wel het één en ander nog aan het verbeteren, maar voor de rest is het meer onderhouden.
Nee man Karmen, dit soort dingen zijn dan juist WEL interessant voor jou om je motivatie hoog te houden, want jij hebt je doel nog lang niet behaald...dus dat betekend...
en
&
&
en
en
en
enne...uiteindelijk een goede transformatie van Karmen
!!
![]()

, mijn hoofd
is beeldvervuiling op Dbb pure sang en van dergelijke spannende dingen moet ik
en dan
mij rot dus is het beter van
. En zo is iedereen weer
.
.
Maar snap 't wel hoor 
Hoi Cynthia
Bedankt voor de link in mijn logje over de DBB vrouwen-contest.
Ik vind het een heel leuk initiatief, en leuk idee.
Ik ga er even over nadenken.
ik doe wel mee, en hopelijk maak ik hem dit jaar wel af!
Als het om de progressie gaat, dan zijn vaste poseerhoudingen wel aan te raden. Zo kun je objectief(ver) beoordelen.Misschien dat je het in meerdere catogorieen kunt in/verdelen.
Denk aan mensen die hun vetpercentage willen verlagen en mensen die juist in de bulk zitten/moeten om hun progressie te behalen.