- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Karmen + Pilates: Jammer dat jullie niet meedoenMaar snap 't wel hoor
Gewoon meedoen joh!
in volle bekendheid, dus met fullbody pics op een openbaar forum wil komen te staan.
Wie was de winnaar van vorig jaar?? Mischien wil zij wel ere-jurylid zijn..
Het is nu alweer een 'smileyfeest', belooft wat voor de contest als deze doorgaat.

Zou er geen transformatiecontest meer van maken, dan zijn degenen die nu al afgetraind er bij staan toch in het nadeel.
Ik zou best willen meedoen, maar 2 dingen staan mij tegen. Ik zal meedoen met een heel andere insteek. Ik moet namelijk flink wat kg's kwijt, terwijl een groot deel van de deelnemers het tegenovergestelde zijn van mijn fysieke toestand.
2de is dat ikin volle bekendheid, dus met fullbody pics op een openbaar forum wil komen te staan.
Toch triggert de uitdaging me![]()
Vind ik zelf ook, maar ik heb het vermoeden dat de rest van de vrouwen toch liever weer een transformatie-contest heeft...
Voor mij hoeft het niet, denk dat de foto's wel interessanter worden als je ziet waar de dames vandaan komen qua fysiek...
Vind een begin-foto ook zeker wel een goed idee hoor.
Maar je kan ook, ookal doe je geen transformatie-contest, toch een begin-pic posten. Zodat dus wel het verschil zichtbaar is, maar dat er dan niet op het verschil beoordeeld wordt, maar gewoon het eindresultaat.
Zo is een klein vetlaagje meteen duidelijk bij een ecto-dame die een stuk gespierder is geworden, en de niet overdreven duidelijke spieren voor de stevig-cuttende dame.
Liever geen tussentijdse pics zoals vorig jaar: ik vond het nogal een gedoe...
Goede oplossing lijkt mij: tussentijdse pics mag wel, moet niet?

Ik wil wel eventueel als sponsor voor wat prijzen optreden: volgende maand wordt toch mijn vakantiegeld gestort.![]()

Precies Skinnie doet het al vanaf 2005 zonder hoofd op het forum, gelukkig maar

! Keuzes, keuzes en keuzes. Ik houd van duidelijkheid en helderheid. Echt geregeld al zitten dubben wel/niet/wel/niet (hoofdloos uiteraard).
maar met hoofd. Dus die worden hem niet. En hoe erg kan je worden afgezeken? Wat hoe anoniem ook ik zie zelf ook wel wat er allemaal niet uitziet of wat dan ook. 
Origineel gepost door Sigi [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik wil wel eventueel als sponsor voor wat prijzen optreden: volgende maand wordt toch mijn vakantiegeld gestort.[

Shit,! Keuzes, keuzes en keuzes. Ik houd van duidelijkheid en helderheid. Echt geregeld al zitten dubben wel/niet/wel/niet (hoofdloos uiteraard).
Ik heb sowieso al pics van begin dit jaarmaar met hoofd. Dus die worden hem niet. En hoe erg kan je worden afgezeken? Wat hoe anoniem ook ik zie zelf ook wel wat er allemaal niet uitziet of wat dan ook.
Buiten dat heb ik een aanbod gekregen. En nee, ga absoluut geen reclame hier op DBB maken en ook geen hints geven. Ik post dat wel in eigen log globaal nadat ik Naomi heb gesproken.
Tjeempie, ben gewoon hormonaal en dus besluitloos
Ik wil wel eventueel als sponsor voor wat prijzen optreden: volgende maand wordt toch mijn vakantiegeld gestort.![]()