AndroidHealthClinic

DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements

Bezoekers in dit topic

Het is nu alweer een 'smileyfeest', belooft wat voor de contest als deze doorgaat.

Zou er geen transformatiecontest meer van maken, dan zijn degenen die nu al afgetraind er bij staan toch in het nadeel.
 
Succes allemaal :wave:
 
@ Karmen + Pilates: Jammer dat jullie niet meedoen :( Maar snap 't wel hoor ;)



Gewoon meedoen joh!

Ik zou best willen meedoen, maar 2 dingen staan mij tegen. Ik zal meedoen met een heel andere insteek. Ik moet namelijk flink wat kg's kwijt, terwijl een groot deel van de deelnemers het tegenovergestelde zijn van mijn fysieke toestand.

2de is dat ik :nowai: in volle bekendheid, dus met fullbody pics op een openbaar forum wil komen te staan.

Toch triggert de uitdaging me :p
 
je hoofd hoeft niet op de foto
 
is er al een veiling topic?:eyebrow:
 
Wie was de winnaar van vorig jaar?? Mischien wil zij wel ere-jurylid zijn..

Joellen, misschien doet ze dit jaar weer mee.

Het is nu alweer een 'smileyfeest', belooft wat voor de contest als deze doorgaat.

:roflol:

Zou er geen transformatiecontest meer van maken, dan zijn degenen die nu al afgetraind er bij staan toch in het nadeel.

Vind ik zelf ook, maar ik heb het vermoeden dat de rest van de vrouwen toch liever weer een transformatie-contest heeft...

Ik zou best willen meedoen, maar 2 dingen staan mij tegen. Ik zal meedoen met een heel andere insteek. Ik moet namelijk flink wat kg's kwijt, terwijl een groot deel van de deelnemers het tegenovergestelde zijn van mijn fysieke toestand.

2de is dat ik :nowai: in volle bekendheid, dus met fullbody pics op een openbaar forum wil komen te staan.

Toch triggert de uitdaging me :p

Die andere insteek is toch gewoon helemaal geen probleem. En daarbij deden er vorig jaar ook gewoon een aantal dames mee die nog een aardige 'cut-weg' voor zich hadden liggen.

Die fullbody pics zijn idd echt verplicht, maar zoals skinnie al zei: je hoofd hoeft niet op de foto.
 
Vind ik zelf ook, maar ik heb het vermoeden dat de rest van de vrouwen toch liever weer een transformatie-contest heeft...

Voor mij hoeft het niet, denk dat de foto's wel interessanter worden als je ziet waar de dames vandaan komen qua fysiek...
 
Voor mij hoeft het niet, denk dat de foto's wel interessanter worden als je ziet waar de dames vandaan komen qua fysiek...

Vind een begin-foto ook zeker wel een goed idee hoor.
Maar je kan ook, ookal doe je geen transformatie-contest, toch een begin-pic posten. Zodat dus wel het verschil zichtbaar is, maar dat er dan niet op het verschil beoordeeld wordt, maar gewoon het eindresultaat.
 
Vind een begin-foto ook zeker wel een goed idee hoor.
Maar je kan ook, ookal doe je geen transformatie-contest, toch een begin-pic posten. Zodat dus wel het verschil zichtbaar is, maar dat er dan niet op het verschil beoordeeld wordt, maar gewoon het eindresultaat.

Zo is een klein vetlaagje meteen duidelijk bij een ecto-dame die een stuk gespierder is geworden, en de niet overdreven duidelijke spieren voor de stevig-cuttende dame.
Liever geen tussentijdse pics zoals vorig jaar: ik vond het nogal een gedoe...
 
Zo is een klein vetlaagje meteen duidelijk bij een ecto-dame die een stuk gespierder is geworden, en de niet overdreven duidelijke spieren voor de stevig-cuttende dame.
Liever geen tussentijdse pics zoals vorig jaar: ik vond het nogal een gedoe...

Goede oplossing lijkt mij: tussentijdse pics mag wel, moet niet?
 
Het is jullie contest maar met een transformatie is zoals gezegd weinig kans voor degene die al in vorm zijn. Of ze moeten een oude foto posten als de contest begonnen wordt.

Transformatie heeft wel het voordeel dat de contest langer duurt en er een aansporing is om aan het gewenste lichaam te werken maar dat kan er ook zijn als je gewoon een begindatum stelt waarop iedereen contest ready moet zijn.
 
is er al een veiling topic?:eyebrow:

Ik wil wel eventueel als sponsor voor wat prijzen optreden: volgende maand wordt toch mijn vakantiegeld gestort. ;)
 
Shit, :eek2:! Keuzes, keuzes en keuzes. Ik houd van duidelijkheid en helderheid. Echt geregeld al zitten dubben wel/niet/wel/niet (hoofdloos uiteraard).

Ik heb sowieso al pics van begin dit jaar:kots:maar met hoofd. Dus die worden hem niet. En hoe erg kan je worden afgezeken? Wat hoe anoniem ook ik zie zelf ook wel wat er allemaal niet uitziet of wat dan ook.

Buiten dat heb ik een aanbod gekregen. En nee, ga absoluut geen reclame hier op DBB maken en ook geen hints geven. Ik post dat wel in eigen log globaal nadat ik Naomi heb gesproken.

Tjeempie, ben gewoon hormonaal en dus besluitloos:p

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Origineel gepost door Sigi [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik wil wel eventueel als sponsor voor wat prijzen optreden: volgende maand wordt toch mijn vakantiegeld gestort. ;)[



Mijn rekeningnummer is #%*_+&^^$:p
 
Ik krijg last van mijn vrouwelijke kant
Mag ik ook mee doen, trek m'n bikini aan en zonder kop op de foto
:)
 
Shit, :eek2:! Keuzes, keuzes en keuzes. Ik houd van duidelijkheid en helderheid. Echt geregeld al zitten dubben wel/niet/wel/niet (hoofdloos uiteraard).

Ik heb sowieso al pics van begin dit jaar:kots:maar met hoofd. Dus die worden hem niet. En hoe erg kan je worden afgezeken? Wat hoe anoniem ook ik zie zelf ook wel wat er allemaal niet uitziet of wat dan ook.

Buiten dat heb ik een aanbod gekregen. En nee, ga absoluut geen reclame hier op DBB maken en ook geen hints geven. Ik post dat wel in eigen log globaal nadat ik Naomi heb gesproken.

Tjeempie, ben gewoon hormonaal en dus besluitloos:p

Je kan die van begin dit jaar toch gebruiken en je hoofd wegpoetsen? Kijk maar naar de foto's van vorig jaar: heb ik o.a. ook gedaan. Monsterprogressie voor Karmen! :thumb:
 
Ik wil wel eventueel als sponsor voor wat prijzen optreden: volgende maand wordt toch mijn vakantiegeld gestort. ;)

je mag anders mij wel sponsoren als je te veel geld hebt. Draag ik de hele dag tshirts met jou nickname en avatar erop :D
 
Back
Naar boven